725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Umulig at prisfastsætte Umulig at prisfastsætte

Cyklen er nysynet, de sidste dele er monteret - Jeg har gået lidt rundt om den og tænkt "Hmmm - Hvad så nu. Hvad skal jeg så lave" Jeg overvejer at sælge den - sådan for at finde noget andet man kan bygge lidt på. Men men men. Hvad fanden skal man sætte sådan en cykel til. Det er jo ikke just en man finder nogen andre steder. Den er godt nok gammel, men alle dele er jo udskiftet. Motoren er fabriksny, og har pt gået ca 60 km. Der er ny tank, nye fælge, eger, dæk, sæde, styr, lygter, spejle, kædekit osv. osv osv. Så det er en cykel med mange mange kilometer tilbage i sig. Men jeg synes bare den er meget svær at sætte pris på. Den er ombygget/istandsat for ca 30.000 kr. Dertil kommer et hav af arbejdstimer. Altså - Hvad er den værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Umulig at prisfastsætte
  • #1   16. aug 2007 øj sådan noget er svært, ens smag pris sætter andre ikke,,, det er jo en ældre ting, men om den kan opretholde prisen, som en original kan er desværre nok tvivelsomt..
    jeg ville nok finde ud af, hvad de handles til som originale, og så prøve sig frem.
    jeg ville nok cruiser rundt på den et års tid, og så nyde ens eget arbejde...

• #2   16. aug 2007 jeg ville sgu også nyde frugten af mit arbejde et stykke tid... kan være der imellem tiden dukker en op som siger at han bare SKAL eje din maskine.... og ja... så gir han jo nok hvad den er værd... men jeg syntes bestemt den er mere end 30 værd... spørgsmålet er bare hvem der vil give det...

• #3   16. aug 2007 Ja, de 30.000 er hvad der er lagt i den udover det jeg gav da jeg købte den.

• #5   16. aug 2007 Det er satme svært, men 30.000,- mener jeg er for lidt for sådan en cykel, den er sku cool at se på...

Men det er svært, spørgsmålet er jo om der er købere til sådan en...

• #6   16. aug 2007 Tjaeee, jeg er bestemt af den mening, at en så gammel Honda er mest værd i original stand. Som den er der, er køberskaren begrænset, og størstedelen af de 30K du har smidt i den, får du intet for, og det samme gælder dine arbejdstimer.
    Mit bud, er 25-35.000,- alt efter hvilken køber der står der, og hvor ivrig vedkommende er efter den.

Kør på den og nyd dit arbejde. På den måde er den nemlig det værd den har kostet dig.

• #7   16. aug 2007 dine arbejdstimer får du ikke meget for, men du kan jo sætte den til salg, uden pris, men bede om bud, flot er den jo

• #8   16. aug 2007 Jesper [Lyngby] P har grangiveligt fat i den lange ende... Ca 30.000,- DKK er nok prisen.

/Allan

• #9   16. aug 2007 Der står pt en 100% original til salg for 30K på dba. Min egen CB450k (som er modellen før) Købte og solgte jeg for 16-18K. Det var hvad den kunnehandles til. Har set et par stykker siden i samme prisleje, og nogle en del højere (de er nok belagt med guld...)

• #10   16. aug 2007 sys den er pænere orginal

• #12   16. aug 2007 søren r... du må ha røget pot...

• #13   16. aug 2007 hvae - hvorfor ikk køre på den om man må spørge? det må vel ha været idéen fra starten eller hvad? :S

• #14   16. aug 2007 Er enig med flere her. KANON flot arbejde. MEN det sælger ikke..

Ville sige at hvis du rammer den rette "knægt", kan du måske få 35.000. MEN den er med mine øjne ikke noget jeg ville købe. Eller max 20.000 især da der med mine øjne skal ændres ting. Derfor er jo ikke køberen til den. MEN syntes den er fed!!!! bare ikke til mig!

/Jesper

Kommentér på:
Umulig at prisfastsætte

Annonce