1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

mv hjørnet ros mv hjørnet ros

jeg har idag bestilt et pisse dyrt beslag (alt for syrt) men det beslag er bare dyrt... hos mc hjørnet jeg har ellers ringet rundt til alle mulige, og de var de eneste der gad at tjekke om de kunne skaffe det... fik bla at vide hos aagesen at jeg skulle købe en hel caliper med hvis jeg ville have det beslag... og stevens mc kunne ikke skaffe noget til så gammel en cykel (gammel... må jeg være fri den er kun 18 år... det er jo ingen alder for en chopper) men mc hjørnet har det nu til mig senest tirsdag, og han sagde at det ikke var et problem at skaffe det. dog ville han meget nødigt sælge mig et af de billige speedokabler fra mc nøglen... pga den lavere kvalitet... men gik dog modvilligt med til det... så fin service derfra... han havde tilmed selv ringet tilbage for at sige de godt kunne skaffe reservedelen... en ting de ellers meget tit glemmer de forhandlere/værksteder der

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mv hjørnet ros
  • #1   15. aug 2007 Det var sørme da dejlig at høre noget godt om dem!

Det sker ellers ikke ofte smiley

Isen var ellers god på Roskilde Havn i går smiley

• #2   15. aug 2007 mv hjørnet... flot jonas... virkelig flot at skrive vrøvl i overskriften... hurra virkelig en god dag for danmark den dag du blev født... kvaj...

• #3   15. aug 2007 tak knud... virkelig tak... for at gnide salt i mit sår altså : ) fik i jer en grand danois is ?

• #4   15. aug 2007 altså jeg har en saltbøsse fra kantinen stående på mit skrivebord - noget skal jeg da bruge den til smiley

Hvis en Grand danois er den monsterkreation til 200 kr, de har så Nej. Men ved en passende lejlighed er jeg villig til at spendere sådan en på dig, MEN SÅ SKAL DU F:::::: OGSÅ ÆDE DEN - DET HELE!!!!!

• #5   15. aug 2007 det er den... det må vi lige se på en dag : ) men først skal skyggen jo lige kører igen... og sommeren komme tilbage...

• #6   15. aug 2007 Meget mærkelig at læse jeres beskeder, går ud fra at der er slettet nogen ???

• #7   15. aug 2007 lars s... det tror jeg ikke der er...

• #8   15. aug 2007 men der er godt lige et par referencer til forhenværende samtaler... og så lige et par linier af mig selv til mig selv for at ødelægge min mc, så jeg skal bruge penge på at fikse den istedet for at pimpe den...

• #9   15. aug 2007 OK smiley

• #10   15. aug 2007 Fint med en positiv melding fra MC Hjørnet. Ja, for det er jo overvejende negativ omtale, man hører derfra. Mindes stadig klippet fra TV om en gut, der skulle have serviceret sin 45-knallert *GYS* !!! . Godt nok en speciel herre, ham Per Harms ....

• #11   15. aug 2007 HaHa

Jeg kan godt se, at det bliver lidt broget at læse for udenforstående, med vore interne fnidder - Undskyld smiley

• #12   15. aug 2007 morten... det var ham jeg snakkede med altså per... ja han virker lidt speciel... og lidt vred... men jeg fik i hvert fald en go service... og han snakkede da pænt til mig... det der tv klip mangler jeg stadig at se... har dog hørt en del om det...

• #13   15. aug 2007 Bare spørg til Robins karriere (hans søn), så skal du se en stolt fars ansigt lysne!!! Fik sjovt nok idag cementeret Per's ry som en plattenslager - Sidste år bestilte og købte jeg 2 sæt bremseklodser - SBS dualcarbon til min kammerat Claus' racer. Per, som var den eneste i Kbh's området, der gad bestille dem, skulle ha 1000 kr. Indtil idag troede jeg det var listeprisen for 2 sæt - SNYDT, et besøg i Aagesens SBS katalog idag viste, at sætprisen er 403 kr - altså 806 kr,- for 2 sæt. Han må sgu ha zigøjnerblod i årerne ;o)

• #15   15. aug 2007 Dannie:

Du har 100 % ret. En fri næringsdrivende kan sætte den pris han vil. Hvis han lader en leverandør diktere sig, så er der tale om konkurrenceforvridende foranstaltninger - selv om det oftest resulterer i højere priser:-)

I øvrigt: en vare er det værd, man kan få for den. "Permand" fik altså 1000 kr smiley

• #17   15. aug 2007 Tjaeeee, jeg er nu også en af dem der kun har gode erfaringer med MC-hjørnet. Har handlet lidt reservedele og udstyr, og altid fået god service og vejledning.
    Men der kan jo fortælles dårlige historier om alle værksteder.

Jonas: Hvad var det for et beslag du mangler?

• #18   19. aug 2007 Jeg har også en positiv oplevelse fra mc-hjørnet, selvom jeg kun havde hørt dårligt om dem.
    Jeg købte min kawa zx6r brugt privat, som skulle have skiftet kæde så hurtigt som muligt, jeg købte kædekittet mandag eftermiddag pris 1498,- og fik det monteret onsdag morgen, som den første da de åbnet på værkstedet, det er sgu service..

• #19   12. mar 2013 Det er da godt at der er nogle han IKKE tager røven på ...endnu!.....godt for de få skidt for de mange ....fatter ikke at den butik stadigvæk er til...men som Per engang selv udtalte til mig: der kommer hele tiden nye 18 årige mcister til.....såååååe det går nok!

Kommentér på:
mv hjørnet ros

Annonce