{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Blinklys og baglygte sv650 hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er i gang medat gennemgå mine blinklys og baglygter på min sv650.. mit problem er at den bagerste højre baglygte ikke virker men den første højre blinker hurtigere men virker. Der er også monteret en ny baglygte hvor den højre side af led blinklyset heller ikke tsger fat og virker. Hvad kan det skyldes. Nogen idé? Og nogen der kan hjælpe ?
Derudover vil jeg hører hvor man finder billige dele og skruer til udstødning og generelt til sv650s. Er der nogen gode sider med ekstra udstyr og dele.
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys og baglygte sv650 hjælp..
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #1   31. maj 2019 Lygten er uoriginal og lavet i kina, og helt sikkert ulovlig. Man får hvad man betaler for... smiley
    Jeg svømmer i originale røde baglygter til SV650/1000, og sådan en gør at du rent faktisk bliver set, så bilerne ikke tromler hen over dig når du bremser ned. Sig til hvis du vil købe en.

Dine blink kan oftest fikses ved at skifte relæet til et LED relæ, som det første. Det kan købes på ebay til småpenge - det er et Suzuki specifikt 7 bens relæ, og passer til både GSXR og SV.
    Når det er købt, kan man sørge for at alle ledninger og stik er i orden, og at det hele er forbundet korrekt.

Gode sider til originale dimser:

www.mc-importen.dk
    www.cmsnl.com

• #2   1. jun 2019 Tak... smiley
    Jeg har også et problem med plads til fodhvilere.. Der mangler en form for forlænger så fodhvileren til bagpasager ikke rammer udstødning..ville være rart hvis der var et sæt /skrue sæt til udstødning og kåbe osv. Så man havde noget liggende. Sker der noget ved man river lidt i udstødning og ændrer hvordan den sidder ?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #3   1. jun 2019 Prøv at tage et par billeder af det... smiley

Kommentér på:
Blinklys og baglygte sv650 hjælp..

Annonce