{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Honda CM 400 T {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude at se på og prøve en Honda CM 400 t hos en forhandler. Jeg syntes at den kører fint og den ser fin ud, dog skal motoren have en omgang med lakfjerner og så poleres op. Den koster 20.000 og har kørt omkring 50.000 km mener jeg. Der er self. en vis garangti ved at købe hos en forhandler frem for privat, og det er der også her. Forhandleren siger selv. ½ år, men reelt er der jo 2 år. Jeg kender ikke årgangen, men det er en tilbage fra 80'erne.

Hvad siger i til denne cykel ? Mht. pris, evt. problemer med modellen og så videre.

vh. Kasper

PS: jeg ved godt at det ikke er en djævel på motorvejen, men det er fint til mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CM 400 T
  • #1   9. aug 2007 det er en super fin cykel ... har jo en selv (se min profil)
    motoren en næsten den samme som bliver brugt på cb400n, cb450 s ,n og night hawk , og cmx 450 rebel dog har de alle 6 gear..(så vidt jeg husker) hvor cméren har 5 men alt i alt en meget stabil cykel der bare køre og køre hvis den bliver passet. meget enkelt opbygning med 2 cyl twin. nogen raket er det jo ikke , men det er jo heller ikke derfor man køber en chopper. . har du ellers nogen spørgsmål til modellen er du velkommen til at skrive.. prisen du nævner er nik ok. jeg havde tænkt at forlange 22000 for min hvis den skulle sælges nu og hvis du ser dig om handles de til 14-25 kilo

jesper(ishøj)

• #2   9. aug 2007 hondas 400 kubikkere er sgu ikke de ringeste
    kvaliteten er faktisk bedre på de små fra 80erne end de større smiley

• #3   9. aug 2007 Du har ingen garanti på en brugt mc, men derimod reklamationsret i 24 måneder. Det er dog sjældent at en forhandler vil efterleve denne... Det kan blive dyrt at få sin ret.
    Hvis du kan finde en privat i god stand kan du ligeså godt springe på den.
    Modellen er solid nok, med mindre en forrig ejer altså har vret et svin med den.

Kommentér på:
Honda CM 400 T

Annonce