1.490 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Yamaha BT 1100 Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog
Jeg overvejer at skifte min VX 800 ud med en anden V Twin, hvor jeg får en lidt bedre benstilling. På cycle-ergo ser det ud til, at en Bulldog vil være god på det område.
Jeg kan se der er et par stykker her på galleriet der har / har haft sådan en, så vil lige spørge om der noget man skal være særlig opmærksom på når man skal ud og kigge på sådan en?
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.126
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Motoren er en gammel sag fra virago/dragster, så der er børnesygdommende løst.
Hvis man er til svig kørsel, så kan forrøret ramme asfalten, men så har man også presset den.
Ligesom Richard P, mindes jeg også der var lidt tunkngskit til den, som hævede ydelsen op mod 10-15hk, og sammen med en lidt fastere affjedring kan man nok få et godt stykke legetøj.
Men på den tur jeg fik på en, virkede den som en fornuftig og hyggelig landevejscruiser.
Så lidt i samme stil som din VX’er.
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 345
Jeg synes VX'en virker lidt tung i skarpe sving, nok fordi den har cruiser kronrørsvinkel (31°)
Jeg læste et eller andet sted, at Bulldog har R1 stel, og der er vinklen kun 24°, så den burde vel være lidt mere svingvillig
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Og krønrørsvinklen er 64 grader.
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 345
Det med R1 stel læste jeg ved en Bulldog her på galleriet, men nu har jeg læst lidt mere rundt omkring og kan se, at de byggede et stel beregnet til denne mc.
Yamaha BT 1100 Bulldog