Erfaringer med Moto-Fashion? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har bestilt en Schuberth S1 hjelm for en uge siden hos fc-moto.de men har ingen mail fået med at den er sendt afsted
(har læst at alle andre fik en mail samme dag eller dagen efter at den var sendt afsted)
Og dem som ikke har fået en mail samme dag eller dagen efter at den var sendt afsted, de har endten ikke fået deres vare ellers har de ventet meget lang tid!
Og da jeg ingen mail har fået efter 1uge om at den er sendt af sted, Og jeg har prøvet at maile til dem for at høre om hvor lang tid jeg skal forvente der går, men har ingen svar fået. Så derfor tror jeg der går laaang tid jeg før jeg får den hvis jeg overhovedt får den.
Så derfor vil jeg prøve at afbestille den hos fc-moto og købe den et andet sted.
Jeg har fundet dette sted på ebay og har mailet til dem om jeg kan få den tilsendt til mig uden om ebay. Den vil koste 425euro incl fragt.
(link fjernet)
Er der nogle der har erfaringer med det sted? De vil ha jeg skal sætte penge ind på deres konto og så sender de hjelmen til mig.
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 863
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 863
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 285
Jeg har brugt dem for 1,5 måneds tid siden, og sendte dem også et par mails.. Aner ikke hvorfor de ikk' fatter at svare på dem, men så ringede jeg, og der var ingen problemer.. Alles war in ordnung... Så tror altså ikk' at du skal frygte, at du er blevet taget i røven... Men ring til dem - ham jeg talte med formåede endda at tale engelsk:)
/Søren
aug 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 136
aug 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 136
nov 2004
Og bestilligen var med ups denmark og jeg skrev mine kort oplysninger i bemærknings feltet som jeg skulle.
Har også fået mail fra dem at ordren er under behandling. Men den fik jeg med det samme da jeg bestilte, altså 1uge siden.
Jeg har også selv læst at mange skulle have gode erfaringer hos dem. Men dem jeg har læst om de fik en mail samme dag eller dagen efter at ups havde fået pakken/den var sendt. og så var der gået 2dage og så havde folk pakken.
Og den mail har jeg ikke fået. så pakken er ikke engang sendt afsted. Så endten har de bare glemt mig ellers er den ikke på lager og der vil sikkert gå lang tid. Og det kan jeg ikke vente på. Og så kunne de i det mindste skrive den ikke var på lager.
Jeg er desværre utrolig dårlig til engelsk så kan ikke engang ringe til dem.
nov 2004
Det er nemmest for mig med mails da jeg så har lidt tid til at oversætte og lige tænke over hvad det betyder.
Jeg skrev til fc-moto igår om pakken var sendt eller om de ikke havde den på lager. Og fik svar idag.
"your order is in process"
Men det har jeg jo forstået!! det er mere hvornår den vil blive sendt eller om den ikke er på lager. Men de er åbenbart dårligere til engelsk end jeg er for jeg får hele tiden sådan nogle små korte svar man ikke kan bruge til en skid.
Hvis de ikke kan svare mig idag på hvornår de regner med den bliver sendt eller om den ikke er på lager så bestiller jeg den hos Moto-Fashion.de da de har været gode til at svare på mails og de har den 100% på lager og klar til at blive sendt. (og så er den billigere som jeg endenlig er ligeglad med! bare jeg får den hurtigs muligt)
Erfaringer med Moto-Fashion?