760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vurdering af mc.... Vurdering af mc....

Hvad kan få for sådan en gammel Gixxer som min ?
Den er jo "lidt" svær at sætte i kategori, da den jo ikke er helt standard mere.....

Overvejer at skifte den ud, selv om det gør lidt ondt da jeg har brugt MANGE timer og penge på den....

Please, kun seriøse svar...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af mc....
  • #1   1. jun 2005 Jeg vil også skyde på 60-70 stykker, den står jo 100 gange flotter end en standard. Hvad for en mc vil du have istedet.

Claus

• #2   1. jun 2005 Det skal så lige siges at den er synet med den motor, så det er intet problem.
    Den er faktisk synet som den står, dog minus udstødning.....

Lars: Ja, er også meget i tvivl....er jo glad for den smiley
    Har du selv ombygget din med big bore kit ? evt pris ?
    for det er helt klart også en mulighed, ikke fordi at den mangler kræfter, men fordi det kunne være sjov....og drejningsmoment kan man jo aldrig få for meget af smiley

Hvis jeg skal have en anden, så har jeg GSX-R 1000 K1-k2 i tankerne....måske en R1, sådan en har jeg altid været vild med...

• #3   1. jun 2005 Jeg vil også tro 60-65.000, men synes også den er for pæn til at sælge....

• #5   1. jun 2005 Jeg skal nok ringe hvis jeg kører til malerklemmen smiley

Tja, det kan nok ikke betale sig at sælge den gamle Gixxer, og jeg vil nok fortryde det....
    Så må jeg jo bare have 2 mc'er, hvis/når jeg finder den helt rigtige Gixxer 1000 til salg smiley

• #6   2. jun 2005 host host

• #7   2. jun 2005 Lars: ja den gamle gixxer skal sgu have lov til at blive vetaran-mc hos mig.......

Er meget interesseret i sådan en motor ombygning.
    Er cylinderne specielle eller bare med større boring ?
    Er selv mekaniker, så jeg overvejer at sende de originale cylindre til boring hos Næstved cylinder service og give den smedede stempler

Kommentér på:
Vurdering af mc....

Annonce