516 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Minde dag!!! Minde dag!!!
hej i forumet!!
ja jeg ville lige lægge en forespørgelse ud her på galleriet.
Det er sådan at i tyskland har de en bestemt dato hvor de hvert år køre en rute gennem tyskland, hvor de mindes alle de mc folk som er blevet dræbt i trafikken.
Og her kommer så mit foreslag,,, hvad med at vi her i dette lille land lavede noget ligende, altså fastsatte en dato hvor vi køre en rute rundt i dk til minde og ære for alle som har mistet livet i trafikken???
er det noget som kunne tænkes ???
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 38
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 167
Men god ide !!!
MVH Tonny
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
hilsen rené c
apr 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 169
jun 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 21
Måske kunne vi bære et mærke med antallet af MC-dræbte.
Det kan vel skaffes fra Danmarks statestik, evt. være tallet fra det forgangne år.
(et hvidt stykke papir i en plastiklomme)
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 305
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Men, skal passe på man ikke skaber fokus på det. Så regeringen lige pludselig ser det som deres snit til at lave mere lovgivning imod Mc'ister.
Kan osse være jeg tager helt fejl?
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 77
Venlig hilsen Simon K
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
apr 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 169
Jeg har haft 2 - meget tæt på - der mistede livet på mc.
Jeg kommer ofte forbi de steder, hvor de blev dræbt og tænker over det dagligt.
Faktisk har disse ulykker været årsag til, at jeg først i år har taget mig sammen til at komme op på en MC og det er trods alt mere end 10 år siden.
Min positive indstilling til forslaget skyldes til dels de tanker, der kommer dagligt og også, at det for mig at se, (forhåbentligt) vil virke som en reminder om risikoen for de, der har "meget bøjelige håndled i højrehånden" og derfor udsætter sig selv - og andre(!) for en større risiko end nødvendigt.
dec 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 17
jeg skrev dette indlæg med tanke på det som galler skriver.....vi kan samles mange cykler for at åbne og lukke bakken...............jeg syndes at det ville være en god reminder som galler skriver hvis vi kunne samles til en landsdækkende tur, til minde om de faldende, og det være sig om vi kender dem eller ej.........det med et sort armbind eller et tal på de faldende syndes jeg ikke om.
jeg syndes at man kan samles om alt muligt andet og måske knap så tankevækkende.....sååå hvorfor ikke lave en landsdækkende tur som virkelig tætter tankerne lidt i sving.
der er jo trods alt mange der køre med hovedet under armen, og det var derfor jeg kom på denne ide, for at se folk samles om noget som tætter tanker i sving og som også opmunter til alvorlig og seriøs kørsel fra vores side
Minde dag!!!