810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

manglene respekt manglene respekt

Hvorfor hilser Harley kørere ikke på dem der køre japaner
var en tur på Padborg park her i wekenden, og der var noget Oldtimer træf i Gråsten, de par stykker der kørte for sig selv kunne godt hilse, men hvis de var mere end 2 stk Harleyér, kunne de sku ikke hilse. Hvad sker der for dem.
Er det mon fordi de er trætte i hænderne af at skrue, at de simpelhen ikke har kræfter til at løfte hånden, eller er de bare mere end os andre efter deres egen mening.
( jeg ved godt det ikke er nemt et køre en trillebør fyldt med sten med 1 hånd *gg* )
hilsen rené c

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  manglene respekt
  • #1   31. maj 2005 Har du prøvet at køre Trillebør med Én Hånd? Hehe!

Jonas

• #2   31. maj 2005 ar men ok, troede lige jeg havde en god joke dér .... crap.

• #3   31. maj 2005 Jeg forstår ikke hvad det har med manglende respekt at gøre. Hvorfor er det at man skal hilse på andre der kører mc?. Når jeg kører lastbil så hilser jeg da ikke på alle de andre i lastbil. Misforstå mig nu ikke, jeg synes det er fint at man hilser.

• #4   31. maj 2005 Dem som jeg møder hovedsagligt bandidos hilser sku altid! men ja ellers tror jeg Jonas har fat i noget af det rigtige der! (-;

• #5   31. maj 2005 Jeg hilser også på alle! ( undtagen Jarlen ) - de gange jeg har hilst har jeg aldrig fået én retur, så det dropper jeg.

Jonas

• #6   31. maj 2005 Amen.. Det er sgu også trist.. Lidt ligesom at møde en gammel ven, når man går en tur gennem byen. Råber, rækker armen i vejret og hilser, men svinet går bare lige forbi en uden et eneste ord.. :S

Måske skulle man bare klodse bremsen, vende om og jage personen, der ikke hilser? Man gør det vel kun for at sige: "Hey, hva så - du har også mc! Cool, dejligt med flere i fællesskabet"
    Okay, måske lidt en dratisk aktion, men altså.. smiley

Jeg hilser i hvert fald altid! smiley

• #7   31. maj 2005 Hmmm er det ikke bare en skrøne at Harley-kørere ikke vinker tilbage?
    Har kørt MC i 7 år nu, og hilser på alle de MC'er jeg når og lægge mærke til, og jeg har da ikke fundet et bestemt mønster i hvem der ikke hilser tilbage.
    Tit er det dog at når der kommer en flok HD'er så er det bagerste eller forreste mand der hilser. Men der er ligesåmange japanere og bimmere der ikke hilser igen.

/
    Jesper

• #8   1. jun 2005 Jeg hilser på alt og alle og jeg synes altid jeg får en tilbage HD køre eller ej...

Men det kan da godt være det er noget andet i resten af landet smiley

• #9   1. jun 2005 blev bare lidt ireteret når man hilser på ca 150 harlyer og får ikke noget igen.
    de 3 stk der kørte selv var der ingen problemer med.
    mødte 4 harlyer ved fargen de omtalte min cykel som det der.
    mvh rené c

• #10   1. jun 2005 i tyskland er hd kørerene rimeligt normale. jylland synes jeg heller ikke er hårdt ramt. men sjælland og specielt jo længere man kommer mod kbh jo værre bliver det. det er ihvertfald min erfaring

• #11   1. jun 2005 Jens C: der er jo også mere trafik at holde øje med når man nærmer sig Kbh. Og jeg får tit en hilsen tilbage fra HD'ere selvom jeg kører i Kbh....

/
    Jesper

Kommentér på:
manglene respekt

Annonce