{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.886 visninger | Oprettet:

MC parkering Odense {{forumTopicSubject}}

hejsa.

Er ikke helt vildt og voldsomt kendt i Odense, men har planer om at tage derind og kunne jo være sjovt at tage mc istedet for bilen. Jeg skal ind på gågaden og så er det jeg vil høre, er der nogen steder hvor der er parkering til mc. Jeg ved jeg kan parkere bilen nogenlunde tæt på. Men faktsik så kan jeg ikke helt huske regler for mc parkering, hvis der ikke står nogen parkering til dem.
Skal man parkere sin mc i sådan en bås til biler hvor der er betlaings anlæg og så købe en billet, eller må man det ikke når det er mc. Har fået det at vide engang men kan ikke huske de regler.
Og nu vi er igang, så ved jeg at i svendborg der har de da nogen parkerings pladser til mc hvor der til biler skal betales billet. Skal jeg så også købe billet og have på mig, hvis jeg parkere mc? :o)
Har hørt at man må parkere sin mc i en parkeringsbås til biler hvis der ikke er en bås til mc, men syntes også jeg har hørt at man ikke må, at der kan være forskel fra by til by. Så er da lidt forvirret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC parkering Odense
  • #1   1. aug 2007 der er båse et par steder i Odense tæt på gågaden. Skråt over for sharks og på asylgade overfor CVU fyn

Selv plejer jeg bare at holde nede ved frank a og café kræz. Der er en stor plads man kan stille sin cykel flere steder.

Men jeg ville ikke bekymre mig. Der er masser af steder hvr man lige kan stille sin mc. Gør det tit selv og har aldrig haft problemer.

Bare ikke tag en bilbås!

• #2   1. aug 2007 Hejsa

Bor selv i svendborg og der skal man ikke betale for mc på betalingspladserne. Spurgte en P-vagt og hun sagde at der jo ikke er noget sted at sætte billeten...

• #3   1. aug 2007 nej, der er flere båse på betalingspladser. Fx asylgade.

Koster ikke noget for mc

• #4   1. aug 2007 har lige været i gang med teori, og der fik jeg noget rigtigt lækkert at vide.. man skal ikke betale p-billet, da man ikke kan sætte den nogen steder.. man må holde der lige så lang tid man gider da der ikke er p-skive.. og man SKAL faktisk holde på en bilplads.. en mc-plads er reserveret motorcykler, og det er for at bilerne ikke skal komme derind, at de er lavet sådan.. så find du den dyreste lækreste parkeringsplads.. bare ikke parker ulovligt.. (reglerne med p-billetter og sådan gælder underligt nok ikke i københavn, da de har nogle åndssvage regler lige der)

• #5   1. aug 2007 Tak for gode svar :0)
    Har så lige ekstra spørgsmål he he. ER ikke vildt kendt i odense jo, og de gader der bliver nævnt, siger mig ikke lige noget. Ved hvor banegården er og så ved jeg hvor 3G shoppen på strøget er, for det er der jeg skal hen.:o). Så måske man kan pejle mig lidt mere ind på feks asylgade, tror jeg bla der blev nævnt. Men ellers så kan jeg da kigge på krak forresten.:o)

• #6   1. aug 2007 Ja skal da lige love for der er en masse vejnavne på krak jeg ikke kender. Østre stationsvej, er det på den vej hovr banegården ligger.?:o) så stod der nemlig noget med lige ud af den vej og så til venstre af noget nørregade og så var asylgade vidst deromkring.

• #7   1. aug 2007 nemlig smiley
    Odense er ikke så stor smiley

lige overfor banegården ligger der en park. På hver sin side af den park er der 2 veje. den ene Nørregade den anden hedder vist jernbanegade.
    du kan køre ned af dem begge, så ligger asylgade/frank a/ café kræz indenfor 50 meter! smiley

Og der er masser af parkeringsmuligheder

• #8   1. aug 2007 Eller kør i god tid, og kig lidt på forholdende! smiley

Kommentér på:
MC parkering Odense

Annonce