{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Kender i det??? {{forumTopicSubject}}

Hej kender i det - I dag skulle jeg ha min far til at gøre mig en lille tjeneste han skulle hente mig ved mekanikeren, jeg ringede til ham på hans arbejde og jeg tænkte fint jeg køre hjem til ham og venter (det skal siges at han viste det ikke men han var jo på vej hjem fra arbejde og det ville kun ta ca 20 min så var det ovre). men da jeg kom hjem til ham var der ingen hjemme, jeg havde snakket med min mor og havde fået lov at låne hendes bil så den kørte jeg frem. der var efterhånden gået noget tid så jeg tænkte pyt jeg køre lige ned og tanker bilen imens, jeg kørte ud til min bror for at se om min kære far var det... det var han ikke, jeg ringede lidt rundt for at høre om han sad og plaprede løs om vind og vejer et eller andet sted, det plejer han nemlig at gøre når der ikke er nogen hjemme når han kommer hjem. Men intet held. Jeg er efter hånden ved at blive godt gal i skralden for idioten har jo ikke sin mobil med som jeg og min kæreste gav ham i gave for noget tid siden. men efter 2 timers venten er jeg så pisse sur over tåben ikke kommet hjem og han ikke bruger sin mobil at jeg smider bilen i bak rykker en koger baglæns i gruset, smider den i første og rykker en ca. 100 meter lang koger ud af deres gårds plads, sølle bil den fik de fleste af mine agrationer ud på vej til Aalborg ca. 20 km på omkring 10 - 12 min.... nu er de sidste kommet ud....... her... men er det bare mig der kan blive frustreret over at vide at ham man skal ha fat i bare juller lige så stille rundt et eller andet gudsforladt sted bare fordi han ikke gider sidde hjemme og glo indtil der kommer en og leger med ham... han kunne da i det mindste ha taget sin mobil med.... men han ringede for lidt siden - og jeg tror han husker den frem over... ups for resten indslaget handler ikke så meget om motorcykler...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det???
Kommentér på:
Kender i det???

Annonce