Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg virkelig have bank......
  • #1   31. maj 2005 Hmm, Christian....
    Du har selv udfordret Rasmus, ikk?

Men du har ret, noget tyder da på, du er på vej ind i en lussing.

• #2   31. maj 2005 Jo, jeg har..... Det går nok. Men kan ikke helt forstå det...
    Men folk har jo deres forskellige meninger. Ville bare have nogen flere til at stemme på enten ham eller mig.......

• #3   31. maj 2005 Christian, jeg er ked af at sige det - men no way du slår frøen der smiley

• #4   31. maj 2005 "Ville bare have nogen flere til at stemme på enten ham eller mig......."

Men det tyder jo bare på, at I begge har fede maskiner som folk ka lide. Dét er da fedt nok! smiley

• #5   31. maj 2005
    VÅGN NU OP
    DET ER EN KAWA

• #6   31. maj 2005 Ja det ser jo desværre ud til at din Blade er ved at få stryg... har givet dig min stemme, men det var vist ikke nok. Ved ikke hvad det er der for folk til at falde for den giftig-kawa-kermit-grønne farve ;o)

• #7   31. maj 2005 Hallo!! Den kermit grønne farve styrer for vildt!! (-:

Eller hvordan er det man siger... Hellere se min søster på et horehus, end bag på en Honda!! -GG-

Det er GAZ og i kan ta det!! (-:

• #8   31. maj 2005 Den er grøn, den er nyerere , den er frækkere , den er lettere ................ he he ja du skulle jo udfordre det kunne ikke blive fint nok ... ho ho ho tør øjnene og smut op til din lokale pusher og byt til nyt ! Grønt *S*S

• #9   31. maj 2005 Jan H... Word!! (-;

• #10   31. maj 2005 He He ja sådan en hyler kunne ikke lade være alt i grønt kører jo dobbelt så hurtigt ... fedt nok med hand BB motor ... men en bette grøn klarer han ikke .... mon han tør udfordre min fighter ? neej ikke uden piven !

Italienske motorcykler har IKKE børnesygdomme!!!! .... KUN sygdomme!!!
    Det er ejerne der opfører sig som børn i løbetid ... eller hvad det nu hedder !

• #11   31. maj 2005 hand = hans fandens hvor jeg savner muligheden for editere indlæggene

• #12   31. maj 2005 hehe det er rigtigt jan H... Nå kører den ellers godt her efter den er blevet rask?? Tror hvis det var mig havde jeg tabt modet for længe siden, sådan noget må bare ikke ske og at de så er så lang tid om at konstantere den rigtige fejl, det spiller bare ikke!!

• #13   31. maj 2005 JA den kører fint nu men har meddelt både forhandler importør at jeg vil have noget kopensation for den her sag ......... tilmed et mc'en blevet forsynet med at par ridser under den længere indlæggelse ... ikke fordi sælgeren har nægtet udbedre dem såmænd men orker bare ikke se mere på ham foreløbigt før de begge kommer op med noget tilfreds stillende ... gør de ikke det skal historien nok blive offeltligt gjort så mange steder som muligt uden der bliver lagt fingre imellem ... Kommer de ud med en tilfreds stillende konpensation vil jeg bare smile over endeligt at kan fyre banditten af ... for den er kraft perkerme sjov sådan en tuono det er 100% legetøj og 3 % snus fornuft he he ... og så den feed style lidt

• #14   31. maj 2005 Kan kun gi dig ret, du skal sku ha noget for din ulejlighed, ja tror gerne sådan en er ren spas og så vækker den sku en del opsigt ikke, og nu er din jo heller ikke helt standard vel!! (-:

• #15   31. maj 2005 HONDA... jeg havde stemt på hondaen hvis jeg havde nået det..

Kommentér på:
Skal jeg virkelig have bank......

Annonce