{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.172 visninger | Oprettet:

Aprilia RSV 1000 Mille fra 2002 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg er ved at købe en RSV 1000 fra 2002 som har kørt 28000 km.
Jeg vil rigtig gerne høre nogle erfaringer om sådan en cykel, hvad er godt og hvad er skidt.
el, motor, koblings fejl o.s.v.

Syntes det er en fed cykel og lidt anderledes men holder den.?

Mvh Jimmy.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia RSV 1000 Mille fra 2002
  • #1   9. apr 2019 Hej
    Havde selv engang en RSV 1000 Tuono, samme motor osv. som den du har kig på.
    Herudover har jeg kendt 117 mennesker med Aprilia'er både nyerere og ældre.
    Der er som sådan ikke nogle grimme problemer, søger du google vil der komme noget frem om starter koblingen som er noget der "kan gå", eneste virkelige historie jeg har her omkring var på en RSV der havde kørt knap 100.000 km., i øvrigt uden andet vrøvl.

Det er en skøn maskine der kører og lyder "pisse godt" hvis man er til den to proppede lyd, husk lige spare sammen til en brøl potte også ... original udstødningen lyder altså bare ikke ret godt.
    Motoren er fra Rotax og kram, der kan være lidt på elektronik siden der kan drille, det er jo en italiener. Her er der eksempelvis fatninger til baglys som jeg selv havde lidt skov med, der kan være støttefods kontakt som ikke er en videre heldig konstruktion. Det er dog helt i småtings afdelingen.
    Eneste negative jeg som sådan har er at den er "glad for start strøm" og er batteriet ikke 100% frisk og opladet ja så starter den men "dykker lige spændingen" og så nulstiller instrumentet og klokken. Her lærer man hurtigt hvordan man lige tumler dette da advarsels lyset for omdrejnings tæller slår til meget tidligt i standart indstilling.

Men om man vil det eller ej så er en 2002 ved være en ældre herre, at den har stået meget stille og ikke kørt er ikke nødvendigvis lig med det er "pisse godt", regn med at budgettere med service af forgaffel med olie og hætter samt også service på bagdæmber.

• #2   9. apr 2019 På apriliaforum er der guides og masser af fif til lige netop den model.

https://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?12-RSV1000-Mille-Mille-R-and-Mille-SP-(1998-2003)

• #3   9. apr 2019 Skøn maskine, jeg havde en 2001, med en 2003 motor i, min havde før min tid smidt bagkæden, det tog det halve af motoren, min var en Mille R, det eneste minus er at man kører for stærkt, ellers er det rigtigt hvad #1 skriver

profilbillede
  • #4   9. apr 2019 Man skal ihvertfald ikke lade sig afskrække af hvad der står på aprilia forum.
    Der er sindsygt mange brugere og har kørt i voldsomt mange år. Langt hovedparten af de problemer der skrives om oplever måske en ud af tusinde.
    I mange lande behandles motorcykler meget dårligt, her er det blot et billigt stykke legetøj. Ville gerne selv have en Tuono igen, skulle bare være en Factory da de andre er så pisse grimme i farverne i 1. generation.

Kommentér på:
Aprilia RSV 1000 Mille fra 2002

Annonce