1.443 visninger
|
Oprettet:
Syn af mc {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har købt en mc hvor der er sat et andet sæde på og derfor svejset en tværstiver på ude for enden af stellet hvilket jo ikke er en bærende del og derfor burde kunne synes. Synsmanden sagde så at han ikke ville syne det, men han var flink og jeg skulle ikke betale for synet og han skrev det heller ikke ned nogle steder.
Ville derfor høre om der var nogle som kendte et sted hvor de ved at de ikke har noget imod at syne motorcyklen?
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
Jeg plejer bare spørge inden hvis den larmer for meget eller andet.
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.758
En anden ting er at hvis en mc/bil bliver godkendt til syn, med ændringer, som man har pligt til at fortælle om, men ikke fik gjort, og disse ændringer ikke er tastet ind i systemt, så er disse ændringer IKKE godkendte..lige meget HVEM der har gjort dette.
Bliver du så stoppet eller taget i en kontrol, hvor du efterfølgende bliver kaldt til syn, vil du skulle dokumentere at det er lovlige ændringer
okt 2015
Følgere: 19 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 182
Da jeg byggede min cafe racer stod jeg det samme sted, men jeg snakkede med syns manden INDEN, min blev kottet godt op i stellet og fik svejst en loop i, hans mening var, stellet bliver kun stærkere.
Jeg regner med det er noget caferacer du har gang i med en loop svejst i bagenden af stellet?
okt 2008
Følger: 357 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 216
okt 2008
Følger: 357 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 216
aug 2005
Følger: 23 Svar: 2
Gå ind på www.fstyr.dk i det der hedder vejledning af syn af køretøj side 768 afsnit 18.05 G i ændring af ramme, dere står hvad du og ikke må.
Har selv været igennem det to gange, ved ombygning til cafe racer.
nov 2017
Følger: 39 Følgere: 81 MC-er: 8 Emner: 10 Svar: 356
Syn af mc