{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Problemer med Gixxeren {{forumTopicSubject}}

Hey MGs smiley jeg købte for nyligt en GSX-R 250 med 28k km og den kørte sq fint men tomgang var lige urealmæsigt dvs. den kørte fint men der kom et par whops hvor den nok lige stig lidt rpms men det gjore den kun i 0.5 sek så kørte den fint i tomgang igen... den gjore det nok 2-4 gange pr 10 sek.. men nu begynte den at have svært ved at trække fra lave rpms af.. hvis jeg satte den i 2. gear ved 10 kmt og den trak lige lidt over tomgang hakkede den meget og skød ud af udstødningen men så når den kom over 3000 rpms gik den helt fint... så efter 1 uge og 500 km ca skal den have over 4000 rpm for at køre rent og i weekenden her nu skulle den over 5000 og idag efter arbe trak den faktisk slet ikke... trak aldrig rent så jeg skildte den ad... renset tændrør tjekket om den tænde på alle renset karb-dyser og satte karbs ordenlig på igen og startede den så.. den kom liv i den efter noget tid og alle forrør på udst bliver varme men nu trakker den ekstremt dårligt og gas responset er meget dødt og den ville ikke holde samme rpms i længere tid hvis jeg prøver at holde på den 7000 rpm stiger den og falder den ca 500 rpms og den skyder stadig ud af udst ved lave rpms og den starter meget nemt og falder tilbage i tomgang nemt og tager også rpms nemt men den trakker ik hurtigt og respons er dødt og den lyder faktisk mere som en V-2'er den lyder slet ik rent som om jeg høre med choker...!

det kom ligeså stille hen så jeg tænkte det kunne være karb membranerne eller hvad???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Gixxeren
Kommentér på:
Problemer med Gixxeren

Annonce