Århus mc-parade -- uheld! {{forumTopicSubject}}
Først og fremmest: Kanon dag!!!
Når det så er sagt bliver jeg simpelthen lige nødt til at lufte flg: Under paraden, som starter i et fint tempo med 2 fine rækker, sker der pludselig det at en sort cbr900 fra midt i 90' begynder at overhale folk. Det skaber lidt uro da han ligger MEGET tæt på dem han kører forbi. Da han er ca. 2-3 mc'er foran mig og min sidemakker sker uheldet så. En pige på en chopper, af en aller anden art, skal igennem en "fartdæmper" på en meget lille vej. Da hun ikke vil svinge cbr900 som ligger meget tæt på, kommer hun til at vælte og ligeledes gør cbr900. Det skal siges at vi var henne og hjælpe med at samle mc'erene op og der var ingen personskade, men halvstor skade på mc'erene...
Jeg vil derfor bare lige opfordre folk til at HOLDE DERES PLADS I RÆKKEN når der pliver kørt paradekørsel. Jeg ved hvor eder-spændt rasende jeg ville blive hvis det havde været min mc der var blevet presset ud i et uheld...
En anden og langt mere alvorlig ting der skete lørdag efter paraden, var den dødsulykke ved ridehuset hvor en mc'ist mistede livet. Detaljerne kender jeg ikke, men frygteligt er det når sådan noget sker... Tankerne går til de efterladte.
/Jan
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 156
Iøvrigt frygteligt at høre om ham der mistede livet!
Mvh Jacob.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Det skulle vel ikke være en Tl1000S klædt i "halvblodig leopardskind" ?????????
apr 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 169
Det er for åndssvagt - som nævnt er det ikke alle, der har lige stor rutine eller is i maven til, at håndtere den slags situationer.
Men det er desværre svært, at gøre noget ved...
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
/Jan
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Jeg MÅ ikke vælte, for jeg kan sgu ikke løfte den op igen så:-)
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Århus mc-parade -- uheld!