683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gode køreskoler Gode køreskoler

Hej alle sammen,

Vi er tre personer, som har besluttet os for at nu er det tid til at få det kort, og tilslutte os denne skønne tohjulede kultur.

Planen er selvfølgelig at tage det sammen, men da vi ikke er bekendt med markedet, ville vi forhøre os herinde om der er nogen der kan anbefale gode køreskoler i Gentofte, Lyngby eller Søborg området?
I må meget gerne give en hurtig forklaring af hvorfor i anbefaler dem.

Mange kommende tohjulede hilsner,
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode køreskoler
  • #1   23. mar 2019 Jeg er i gang på et hold hos Tiptop trafik på Frederiksberg, og indtil videre er jeg meget tilfreds. Jacoob er en skidegod kørelærer! smiley

• #2   23. mar 2019 1#
    Sjovt, jeg tog kørekort samme sted med samme kørelærer :P, jeg fattede aldrig at han hedder jacoob, med to o'er smiley

Tiptop var på det tidspunkt billigste i kbh, og det er nemt at komme til og fra. Da jeg skulle opgradere var der heller ingen problemer. Mt07, og xj6 som skolecykler, nogenlunde udvalg af udstyr (hvis ikke i har jeres eget)
    Jeg var færdig med undervisningen efter knap 3 uger, men måtte vente på prøverne (de 17 årige havde lige fået lov til at tage B kort dengang..)

• #3   23. mar 2019 Ja det er altså ganske udmærkede cykler man triller rundt på. De har også en ER6-N, den kører også fint. smiley

• #5   25. mar 2019 Kan anbefal jeffs kørerskole, ligger dog ikke i området smiley

• #6   2. apr 2019 Jeg takker for svarene, og vil kigge på Tip Top, som ligger i området.

Kommentér på:
Gode køreskoler

Annonce