1.988 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

At komme for sent til kinøjserklub-tiden At komme for sent til kinøjserklub-tiden

Hej alle,

Jeg har som sådan ikke andet at sige end, at jeg ærgrer mig lidt.

Jeg har jo en dejlig kinesercykel, men det havde jeg ikke dengang, der var gang i kinøjserklubben. Jeg ser trods alt en del kinesere på vejene, så det ville være dejligt, om der var et fællesskab. Er der et, som jeg ikke har opdaget? Jeg holder til i Nordsjælland.

En almindelig mc-klub gider jeg ikke, da man ikke kan følge med på turene og bliver "hånet" smiley

45-klubben på scootergalleri tilbød mig, at jeg gerne måtte joine, men der bliver jeg lidt for fin på den og synes, min nummerplade er for bred smiley

God vind på vejene derude. Det er skønt, det er sæson igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At komme for sent til kinøjserklub-tiden
  • #1   17. mar 2019 Der er et par grupper af kinøjserklubben på facebook

• #2   17. mar 2019 Ja, det er sgu dejligt. Jeg var på vejen et par gange for 18 og 17 dage siden. Og så lige en lille tur for 4 dage siden. Så hvis det nu ville holde med at regne lidt ville alt være godt...
    Det er godtnok lidt pardoksalt sådan ikke at kunne finde et sted man hører til. Min mc er en japser, men kun en 500cc, og så er den fra 08. Og når jeg tager afsted for at være sammen med en flok, kan jeg godt føle at jeg ikke har en "rigtig" mc. Og at de andre bikere sådan mere eller mindre bevidst har mig placeret i den nedre halvdel af hierakiet. Det er sgu lidt træls. Et luksusproblem, men lidt træls. Men så gør jeg det, at jeg udsér mig den han-abe, som ser stærkest og mest farlig ud. (Jeg er 174cm og 75 kg...)Og ham følger jeg så efter når han skal tisse. Så stiller jeg mig ved siden af ham og foretter. Og når han har set den usædvanlige metode jeg er nødt til at bruge for at få mit tredie ben i buksen, bliver jeg for resten ikke overset mere i øl-køen den dag smiley Jeg er ret sikker på, at den osse ville virke for dig hvis forudsætningerne er iorden. LOL!

• #3   17. mar 2019 Afdeling øst af Kinøjser klubben , er stadig aktiv på Facebook . Der bliver snakket om fællesture og diverse i år . Så tjek det ud .

• #4   17. mar 2019 Start noget selv:)

• #5   17. mar 2019 Nordsjællands MC Club - nmc.dk
    Ingen specielle krav til MC fabrikat eller kubik smiley

• #6   18. mar 2019 Tak kære biker-venner smiley

Kim R. og Marcus: Det vil jeg tjekke ud. Tak skal I have.

Også tak til dig Hans-Henrik, men jeg vil nu alligevel føle mig lille i den klub. Jeg kender den godt.

MT: Jeg har også en XV 500, men den skal have renset karburatoren, og jeg tænker på at skyde den af. Så det bliver kineseren så længe smiley

• #7   18. mar 2019 MT: med den beskrivelse af dine vaner på fællesture giver dit logo pludselig meget mere mening, det er jo to veludrustede mænd der mødes i et tisseskur
    smiley

• #8   21. mar 2019 #7: Fanme godt set!

• #9   24. jan 2020 Du velkommen i calamity Janne mc Danmark

• #10   28. jan 2020 Fba er der også vis det er der er også ture

• #11   31. jan 2020 Hvor har calamity Jane mc bor sæt sig nu

• #12   12. mar 2020 Næstved

Kommentér på:
At komme for sent til kinøjserklub-tiden

Annonce