{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Track&trace af din mC {{forumTopicSubject}}

Jeg tror at jeg har fundet det rigtige produkt i landet nu.

Priser fra 2195,00

(En af enhederne hedder standard m. batt til 2595,00 og er umiddelbart fin til vores krav)

Priserne er eksl. moms men til gengæld har vi et månedlig abonnement på under 40,- kr.

Ja tak!

Man får så udleveret en kode som man angiveligt skulle kunne logge ind med på nettet og derfra finde enheden på kort med 10 meters nøjagtighed.

Enheden jeg fortalte om.....

◦ 1,5m kabel for tilslutning. (monteres på batteri)
◦ Forsyningsspænding: 6V til 24V.
◦ Indbygget backup batteri.
◦ Mål: 5,5cm * 9,0cm * 4,0cm.
◦ Vægt: 210 gram.
◦ Pris Kr.2545,- excl. moms..

Jeg er meget åben for hva andre har fundet af særlige ting og sager for vi kan vel alle blive enige om, at målet er, at finde den bedste pris.

Dertil skal jeg så tilføje, at jeg meget gerne vil indsamle interesserede brugere herfra på en ny tråd i samme rubrik her i forum, når vi en gang er blevet enige om et produkt og derfra kan vi højst sandsynlig forhandle os til en endnu mere attraktiv pris som følge af en slags mængderabat smiley

For hvis vi er en god håndfuld herindefra, så kan vi vel alle finde flere interesserede som vi hver især kender privat nu.

Jeg er meget opsat på, at gøre dette til et stort kup, som skal komme os MC ejere til gode, så spring endelig på vognen......

Byron

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Track&trace af din mC
Kommentér på:
Track&trace af din mC

Annonce