{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc hjelm
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #3   2. mar 2019 Scorpion EXO1000 har jeg to af til gaden.

Oneal Sierra 2 bruger jeg som offroad hjelm.

Oneal 7 series bruger jeg til Enduro.

• lasse k
    lasse k Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   2. mar 2019 Køre med Schubert S2. Perfekt Hjelm til mig, god pasform, ventilation, solvisir og så er den rigtig god ved de høje hastigheder.

• #5   2. mar 2019 Jeg har altid kørt med schubert og har været glad for det.. indtil jeg prøvede en ny model shoei neotec 2.. Den sad så meget bedre end den nye c4 fra Schubert. Og det siges også at der ikke er samme kvalitet mere . Der skulle også være flere reklamationer på c4. . Har tidligere kørt med c1-c2 og s1 pro fra Schubert.

• #6   2. mar 2019 Jeg har kørt med mange hjelme og skifter konsekvent min. hvert 5. år uanset om hjelmen har været brugt særlig meget.
    Har haft flere Shoei i 90`erne
    Sharks første carbon hjelme i starten nullerne
    Første Schuberth hjelm fik jeg i 2005 - super glad for
    Anden Schubert hjelm i 2010 - S1 Pro - bedste hjelm ever og ekstrem støjsvag
    Tredie Schuberth S1 Pro i 2015

Var ude i dag og prøve de nye Schuberth hjelme og du godeste hvor blev jeg skuffet - pasformen er da helt skredet nu - jeg prøvede S2 Pro, R2, C4 - ingen Schuberth denne gang.
    Valget faldt på en Shoei GT Air 2 - den sad endnu mere perfekt end min gamle S1 Pro.
    Det nye Shoei Intercom Bluetooth er også bestilt.

Handlede naturligvis hos DK forhandler med butik - Aagesen, Rødovre

• #8   3. mar 2019 #7 - Jimmi T,
    Jeg kender den ikke - har aldrig hørt om mærket. Og jeg mener at du bør tage ud og prøve hjelme, før du beslutter dig for et køb.

Ellers ender du helt sikkert op med et fejlkøb.

Pasform i hjelme er så forskellige, at det næsten er umuligt at erhverve sig en så vigtig del af sikkerhedsudstyret, blot ved at se og bestille et uprøvet produkt online

Online shops er godt til mange ting, men lige i dette tilfælde og for den sags skyld også med dragter, skal du prise dig lykkelig over at der stadig findes ægte fysiske butikker i det ganske land.

Støt dem og de findes også i morgen.

• #9   3. mar 2019 problemet er bare at ingen butikker har dem herhjemme

• #10   3. mar 2019 Jimmi.
    Så er det nok fordi de er af så ringe kvalitet, at ingen af forhandlerne vil stå inde for dem.

• #11   3. mar 2019 det tror jeg nu ikke, har læst gode anmeldelser af dem på nettet

• #12   3. mar 2019 Så er spørgsmålet jo bare gode ifht hvad.

Den du har linket til har kun DOT certificering som nok er den dårligste der overhovedet er.

Derudover skriver de ikke hvad den er lavet af.
    Kun "advanced carbon material"
    Det er sikkert polycarbonate, som på godt dansk betyder plastik.

Det er en virkelig dårlig hjelm, rent ud sagt, som du har linket til.
    Og den er heller ikke godkendt til brug i Europa

• #13   3. mar 2019 Polycarbonat hjelme skal skiftes hvert femte år, de mister evnen til at optage stødet.
    Havde selv en Uvex i det materiale, lækker hjelm, rimelig dyr dengang.
    Har flere hjelme liggende, gode og dårlige, dyre og billige, husker ikke lige nogen fabrikater da de er på loftet endnu. De skal dog snart ud og luftes.
    Der er en Vemar.............

• #14   3. mar 2019 Simpson er da SNELL godkendte så vidt jeg erindrer.

• #17   4. mar 2019 https://billyscrashhelmets.co.uk/
    Her forsøgte jeg mig frem, inden jeg gik til en butik for at prøve 4 udvalgte. De to af dem kunne jeg ikke få på hovedet. Det gjorde valget nemmere. Nolan n87 blev det til.

• #18   6. mar 2019 jeg kan desværre ikke få sådan en prøvet herhjemme, så betaler med paypal og hvis den ikke passer så må jeg sende den retur, de dækker alligevel 220kr af forsendelsesprisen, og den kommer ikke til at løbe op i 800kr, da pakken er ikke ret stor og jeg sender med gls

Kommentér på:
Mc hjelm

Annonce