3.517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Brobizz til MC ?? Brobizz til MC ??

Til dig der som jeg, joller over BroBizz overfarterne i den kommende MC sæson..

Jeg syntes selv det var blevet lidt halvpebret at fragte sig over landsdelene..
Flere af jer ved det sikkert allerede - men hvis ikke... smiley
Så jeg vil lige viderebringe til jer der krydser ofte på MC.. at kombinationen med en MC BroBizz OG et Club Storebælt medlemskab hakker af i prisen til et tåleligt niveau..
(100,- kr/vej over Storebælt)

Derudover kommer der løbende kredit fakturaer i min mail, der refunderer ned til de tilbuds ordninger der tilfældigvis er gældende, hvis jeg er ramt ind i et særligt ‘t/r samme dag’ tilbud, weekend eller andre tilbud..

Siden 1.sept til nu, - har jeg været over forskellige Bizz overgange (se foto) på MC i alt 6 gange, og har i alt sparet 120,50 Kr på grund af disse tilbud..

Dvs..
- en ekstra brotur pr. 6. Gang.. smiley
- Eller en halv MC billet via Mols Katameranerne.. smiley

https://www.storebaelt.dk/priserprodukter/priser/motorcykel
smiley

(OG NEJiiii.. smiley det er ikke en reklame..! Blot en information.. smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brobizz til MC ??
  • #1   25. feb 2019 Forvirringen er total nu...

Findes der Brobiss kun til MC?
    Plejer at bruge den til bilen...

• #2   25. feb 2019 hmmm ryger det smarte med en brobizz ikke når man ikke må bruge brobizz banerne på mc ?

• #3   25. feb 2019 #1 - kan du også godt.. så koster det bare ‘bil pris’ hver gang.. smiley
    Hvisnår det er bilen du har hooked op på din Bizz..
    - derfor jeg oprettede emnet.. ikke alle motorcyklister ved at man ved at knytte MC’en til Bizz’en (med reg.nr.) Kan komme over for under en 100mand.. smiley ( det er detsamme med de andre bizz forbindelser.. smiley ) ( se linket i emnet)

#2 - et sikkerhedsspørgsmål - du skal blot trykke på en knap.. ikke noget med kort frem.. eller handsker af, - eller noget.. smiley

• #4   25. feb 2019 Har du så bare brobizz'en i rygsækken Henrik? smiley

• #5   25. feb 2019 #4 Stort set, - min har jeg klæbet på indersiden af låget i topboksen..
    Over broen, skriver displayet ved anlægget altid pris..: 130,- kr.
    et par dage efter kommer så de nævnte refusioner i min mail..

Eller på Mols linien koster MC’en 249,- og igen et par dage senere bliver der refunderet, hvis jeg har ramt en tilbuds afgang..

Har lige sakset en af de refusionmails der dumper ind.. (se foto)

profilbillede
  • #6   25. feb 2019 Super, tak for det!

Refusionen betyder ikke det store. For mig vil værdien ligge i, at jeg slipper for at skulle have handsker af og finde kortet frem. Var bare usikker på, at den kunne læses, hvis den ligger i tasken. Nok fordi min far altid har været typen, der nærmest hænger ud af vinduet med hans bizz, for at få den igennem ??

• #7   25. feb 2019 Skal lige have skåret det ud i pap:
    Har du en bizz til både bil og mc eller kun én der er registreret på mc-en og som du så også bruger til bilen?

• #8   25. feb 2019 #6
    smiley samme her, - fedt bare at rulle igennem v. Broen med et kvik stop..
    + man slipper for at overhale de samme biler igen... smiley

@ din far..!! Mind ham om at forruden på bilen er uden termoreflex behandlingen ca. 10cm. Til hver side for spejlet.. smiley bizz’en skal stort sidde bag spejlet.. for at kunne aflæses.. smiley

@ #7 - jeps.. Vores arbejds fordeling smiley
    - Konen har bil.. og egen Bizz, med PbP og medlemskab for at få hendes rabatter..
    - Jeg har mine MC’er og Bizz til en af dem..

- Jeg kunne ikke drømme om at køre hendes bil..!
    - Hun kan KUN drømme om at køre mine MC..!
    smiley

• #9   26. feb 2019 Sidst jeg tog mc til fyn, havde jeg bare taget min bil brobizz med.. kørte over i sporet med betjening og vise den.. det var først da jeg kom hjem, at jeg opdagede at det kun havde kostet 100 kr hver vej smiley

• #10   26. feb 2019 1: Motorcyklister må af hensyn til deres egen sikkerhed ikke køre gennem BroBizz-banerne. Har du en bizz og kører på motorcykel, skal du bruge en kortbane. Kør frem til skærmen ved bommen. På skærmen trykker du "BroBizz/EasyGo". Din bizz bliver aflæst, og bommen går op.

• #11   27. feb 2019 På Øresundsbroen kan man tilmed melde sin mc på nummerplade læser så man ikke behøver at have en bizz med

• #12   27. feb 2019 Kan du også på Storebæltsbroen.
    Men ved ikke om det virker når der kun er plade Bag På

• #13   28. feb 2019 det virker fint på øresund

• #14   28. feb 2019 #13.. Årh..! Ja mand.. COOL... smiley

Man kan jo også bare ro sin MC over sundet..! smiley

• #15   28. feb 2019 Hehe sikke et billede det ville gi smiley

Kommentér på:
Brobizz til MC ??

Annonce