549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjelm af og på Hjelm af og på

Hejsa

Så fik jeg endelig købt min første kværn. En Suzuki GS500fk4 sprit ny. Det er bare en drøm der er gået i opfyldelse.

Nå men mit spørgsmål er:

Jeg har investeret i en rigtigt lækker Shoei XR-1000 hjelm, og det er da også bare fantastisk, men efter nu 2 dages ihærdigt brug af den, så er mine ører blevet totalt ømme. Det gør faktisk ret ondt at tage min hjelm af og på....

Det er den rigtige størrelse, den sidder perfekt når den er kommet på.

Er det bare det første stykke tid indtil ørene har vænnet sig tilat er hele tiden bliver hevet en hjelm over dem....eller har i andre ikke haft samme problem??

På forhånd mange tak

***Det er bare skøøøøøøønt at køre i det her vejr***

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm af og på
  • #1   28. maj 2005 Din hjelm skal nok bare lige køres til smiley

Mvh. Rune

• #2   28. maj 2005 Hvis den passer, når den er kommet på, er der vel ikke noget at gøre ved det. Selve skallen giver sig jo ikke. Måske skal du bare klø på, indtil du har fået hård hud på ørene, eller nappe en plastic-operation smiley
    Sorry, jeg kunne ikke dy mig.

Du tager den vel også ekstra meget af og på her i starten. Måske er det derfor.

God bedring med de ømme ører smiley
    Studen

• #3   28. maj 2005 Jeg har kørt MC i m a n g e år, og er lige gået fra AGV til en shoei X1000, jeg har samme problem, den er ved at flå ørene af mig når jeg tager den af!!!!

(jeg har ikke store ører ;o) )

• #4   28. maj 2005 Nye hjelme skal stramme i starten.

Når du har brugt den en uge eller to, begynder at "udvide" sig, altså foret i den giver sig lidt, så kommer den til at passe.

Jeg har lige købt en Nitro V500, rigtig lækker hjelm. Den strammer dog lidt, men jeg er sikker på det giver sig om en uges tid. Den er også lidt stram og få på, det tror jeg ikke man kan gøre noget ved.

Men træk godt ud i stropperne når du tager den på, så er det lidt mindre ubehageligt. smiley

• #5   28. maj 2005 Og tillykke med cyklen, det er en dejlig maskine. smiley

Men kan du så få oprettet den!!! smiley

• #6   28. maj 2005 Nok om dine ører.. vi vil bare se cyklen hehe vis os!

Kommentér på:
Hjelm af og på

Annonce