1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Politifælder i københavn Politifælder i københavn

Kom her til aften kørende på vej hjem fra langelinie og drejer ved østerport ind imod Nyboder, Storkongensgade og kongensnytorv. Jeg er lidt irriteret over en stor dum bus som tøffer af sted med 30-40 km og trækker ud på venstre side (vejen er ensrettet) for at se om der er mulighed for en overhaling. Heldigvis skuer mit falkeblik tre betjente som står skjult 100 m længere fremme bag en container, og jeg holder mig pænt bad ved bussen til vi passerer, og rigtig nok står tre æggeskaller der klar til at nakke alle som får hevet sig over de magiske 50km/t.

Pyha, jeg slap denne gang! smiley Men hvad med næste gang? Er relativ ny på mc, men har via min bilkørsel bemærket andre steder hvor der er regelmæssig chance for at blive nuppet af en fartfælde eller betjente som står skjult.

Hvad med at vi lige får opsummeret hvor i København man skal passe ekstra på?

Jeg starter med:

1)
Når man kommer fra Amager over langebro, skal man lade være med at trække over den fuldt optrukne linie fra svingbanen til højre, og ind i den tredje ligeudbane som dukker op.... de står klar til at nuppe en nede ved lyssignalet (taler af erfaring)

2)
Når man kommer fra Amager og skal ind over Christianshavn og til højre ned af Prinsessegade, skal man undlade at køre i busbanen ,førend den rent faktisk bliver til en svingbane... EFTER fodgængerfeltet... De står og venter bag det gule hus! smiley (taler af erfaring)

3)
Når man kommer af Amagermotorvejen og ned på vejlands alle, overhold de 70km/t hele vejen over broen... de står og måler en på lang afstand og er klar til at hive en ind når man når ned til krydset... (taler af erfaring)

fyr løs! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politifælder i københavn
Kommentér på:
Politifælder i københavn

Annonce