{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R6 vs. Gsx-r
  • #1   15. jul 2007 og mht. størrelse på cykel, siddestilling osv.... Jeg er 188cm og ca 90kg, så gerne folk der er omkring min str. eller større selvfølgelig, der kommer med meninger om dette!:) Tak!!

• #2   15. jul 2007 Tja jeg har lige været ude og køre en tur på lidt over 100 km. og begge hænder plus fødder sover en sule :oD Så komfort.. glem det... Køb den for det den er... En racer der bare er SKIDE sjov i én time ad gangen ;oP Jeg er selv 180 høj...

• #3   15. jul 2007 ok, havde egentlig heller ik regnet med at der var nogen af dem, der var specielt komfortable i flere timer...

Men kun godt være den ene var bedre rent størrelses mæssigt, når jeg nu er den str. jeg er....:)

Har du eller noget ris eller ros af sådan en R6´er?? Hvor langt går sådan en ca. på literen?? hva med reservedelspriser?? dyr eller billig?

• #4   15. jul 2007 har haft en gsxr 750 årg 98, i et par år, jeg er 187 og 90 kg, det gik fint, med mig på, der er lidt tilvænding de første 7-14 dage, har kørt 5 timer i træk på den, hvis man holder farten lidt oppe, er det ok, men jeg har da osse prøvet at ha ømme baller

• #5   15. jul 2007 Dan G: okay, det lyder jo meget godt...! Har du ellers Ris & Ros til gsxr 750?? Hvor langt kører sådan en på literen?ca?

• #6   16. jul 2007 Sinus H: Har en gixxer 750 fra 99 (dog 98 motor), og er rigtig glad for den.. Er 187 og vejer ca 85 kg.. Jeg savner dog et justerbart fodhvilersæt, da jeg godt kunne bruge at flytte dem lidt bagud..

Benzinforbruget ligger på ca 15km/l ved blandet kørsel af hvad jeg umiddelbart lige kan konkludere...
    Desuden synes jeg også den har rigitig fine køreegenskaber! Og hertil rykker 750'ern jo også R6'ern! smiley

• #7   16. jul 2007 Jamen reservedele koster spidsen af en jetjager men til gengæld kører min så omkring 18 kml i snit :o) Tror også en gsxr ville passe din størrelse en del bedre faktisk! :o)

Kommentér på:
R6 vs. Gsx-r

Annonce