{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Forslag til Motorcykelgalleriet! {{forumTopicSubject}}

- håber det er ok at komme med forslag!?!

Jeg synes det ku være fedt hvis man inde under folks brugernavn, kunne se deres mail også, så man evt. kunne maile direkte til dem. Det er måske ikke alting folk har lyst til at smide ind på et offentligt forum. Det skulle selvfølgelig være valgfrit, om man ville lægge sin mailadresse ind i sin profil.

Mht. forummet, så ku det være fedt, hvis gamle emner/tråde, som bliver besvaret, kommer frem i køen igen, altså øverst på siden. Ofte oplever jeg, at hvis et gammelt indlæg er blevet besvaret, så får man ikke tjekket det, da man har glemt det, fordi det ligger allerbagerst i bunken. Det er noget man bruger meget på andre hjemmesider, og jeg tror der er mange som vil synes om det her også. På den måde kan man altid se hvilke emner der er aktuelle/ blevet besvaret sidst.

Sidste ting, er den chat-sektion som vi er nogle stykker der har efterlyst. Det ku være rigtig fedt hvis det var tilgængeligt, da man ville slippe for at skulle sidde og besvare i folks profil, som jo også fylder en del. Og når det fylder, ja så koster det vel også penge for motorcykelgalleriet, pga. båndbredde... smiley

Håber ikke det bliver opfattet som kritik det jeg skriver, det er blot forslag.
Tak for en god hjemmeside, som jeg tror vi er RIGTIG mange der er glade for.

Mvh
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til Motorcykelgalleriet!
Kommentér på:
Forslag til Motorcykelgalleriet!

Annonce