624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ang. kæmpe fællestur....... Ang. kæmpe fællestur.......

Vi er et par stykker fra ZZR 600 gruppen der vil lave en fællestur til Søby Torsdag d. 26 Juli, JEG vil gerne lave en fællestur for så mange så mulig, MEN jeg skal have nogle tilbagemeldinger fra dem som er intereseret, hvor de kommer fra og hvad tid de kan komme, traffet i Søby starterkl. 18 og slutter kl. 22, det er et rimmelig stort traf, der kommer et sted mellem 1000 og 3000 mcèr i løbet af de timer traffet er, der er mulighed for at købe øl og vand, samt div. mad retter.
Søby traffet er lidt syd for Herning.
Hvis jeg får nogle tilbge meldinger, finder jeg et sted hvor vi kan mødes, jeg tager ud fra der hvor der kommer flest, om der er Nord, syd, vest eller Øst ved jeg først når tilbage meldingerne er der.
Giv mig tilbagemeldingerne inden mandag da det jo snart er d. 26.
Håber i er friske.
Foreslag er meget velkommen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. kæmpe fællestur.......
  • #1   13. jul 2007 Hold da op den bliver stor... alle de svar smiley Nej, spøg til side. Jeg henter min nye (brugte) CBR600F d. 19 og glæder mig til at komme ud og lære den at kende. Så det kunne jeg da vildt godt tænke mig. Jeg holder ferie hos familien i Vejle, så det er nok derfra jeg vil komme.

Hilsen
    Karl

• #2   14. jul 2007 5610 Assens (Kirke Søby)
    7400 Herning (Søby)
    7400 Herning (Søbylund)
    8543 Hornslet (Søby)
    7840 Højslev (Søby)
    7840 Højslev (Nørre Søby)
    8300 Odder (Søby)
    5700 Svendborg (Søby)
    5985 Søby Ærø (Søby)
    8570 Trustrup (Søby)
    5792 Årslev (Nørre Søby)

Hvilken Søby??

• #3   14. jul 2007 Hvilken Søby...???
    jamen, der bliver jo nævnt syd for Herning... så mon ikke det er der omkring... HIHI

• #4   14. jul 2007 ja det er syd for herning, så jeg tror vi tager 7400 herning, men ellers godt fundet med alle de søbyèr, var ikke lige klar over at der var så mange. smiler. kan du den dag Thomas ?

• #5   14. jul 2007 Ok jeg har fundet det. Havde ikke læst det med Herning smiley

Det er 300 km fra mig, men jeg vil gerne med.

Det tager vel ca 4 timer at køre..?

Hvis der er nogen fra kbh der vil følges så sig til.

• #6   14. jul 2007 Bo og jeg kommer også, vi er klar....Hvis vejret er til det Men det vidste du jo godt John smiley
    Vi kommer omkring kl 18- 18.30

• #7   15. jul 2007 Hey Thomas.
    Der er sku mand i dig, kanon du vil kører så langt, hvis du kommer fra kbh. så tager det 3 - 31/2 time, der kommer en mere fra sjælland men han kommer dagen før, men han prøver at få flere med, som kører på selve dage ( Torsdag d. 26 ), jeg giver dig lige et preg når jeg ved lidt mere.

Og til Trine og Bo, perfekt at i er friske skriver til jer først på ugen.

karl, sv og susan, hvis i kender nogle, så tag en snak med dem, og få dem med.

Kommentér på:
Ang. kæmpe fællestur.......

Annonce