{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Spøjst med farvevalg på mc... {{forumTopicSubject}}

Sad lige og tænkte på, at det egentlig er lidt spøjst, hvor imødekommende man er overfor "stærke" farver på sin mc ift bil. En mc må godt være orange, grøn, gul og lignende, men jeg kunne godt nok aldrig finde på at købe en bil i sådanne farver (med mindre vi snakker om de voldsomt dyre sportsvogne).

Det er også helt fint at klistre sin mc til med reklameklistermærker, ja der er endda specielle modeller, hvor det er meningen, at den skal ligne en sponseret banecykel smiley Heller ikke her kunne det falde mig ind at gøre noget lignende på min bil.

Og det er heller ikke kun farvevalget på cyklen, der godt må være lidt udfordrende. Også tøjet og hjelmen må godt være i "skrigende" farver, som man ellers ikke kunne drømme om at finde blandt det resterende tøj i sit garderobeskab smiley

Er de skrigende farver mon lidt udtryk for noget vildt og oprørsk, der bryder med de kedelige farver i sin hverdag? Farver, der måske ligefrem indbyder lidt til fart og drengerøvsstemning. Kører man mere fornuftigt, når man har en sort eller på anden vis mere neutralfarvet mc og udstyr? smiley

Personligt synes jeg lidt, jeg forvandlede mig til lidt af en fartbølle, da jeg fik min første læderdragt. Dog knap så meget pga farverne, for de er ikke her så slemme. Men når man både føler sig og ligner en racerkører, så opfører man sig vist også derefter. Der er måske noget om snakken smiley

Om ikke andet er vi da lettere at se i trafikken, hvis vi kører på en grøn cykel, iført pink læderdragt, lilla handsker, babyblå støvler og gul hjelm, som blinker med 19 forskellige farver smiley

Klasen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøjst med farvevalg på mc...
Kommentér på:
Spøjst med farvevalg på mc...

Annonce