{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Hjælp til drosling! Hakker den??? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG,

Nu tror jeg jeg har fundet cyklen jeg vil have, en YZF 600 R Thundercat, som der så skal drosling på da jeg kun har lille kort. Mit spørgsmål er så hvordan den ville køre? Nu har jeg hørt noget om at den skulle "hakke" med drosling på, hvilket da ville være utrolog irreterende i længden, er det noget der har noget på sig? - hvis ja, kan det så lavet om på, på den pågældende cykel?

Side spg - hvad tror i droslingen ville komme til at koste?

/Daniel Madsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til drosling! Hakker den???
  • #1   6. jul 2007 til min cbr 600 kostede drosling excl montering 1700 kr

den kan godt finde på at hakke lidt når der er koldt udenfor, altså starten af foråret og slutningen af efteråret, indtil motoren lige er blevet lidt varm... .blot mine erfaringer med drosling på cbr 600, ellers kører det sq godt

• #2   6. jul 2007 Okay, ved du om det er sådan generalt at de blot skal blive lidt varme eller hvad?

• #3   6. jul 2007 altså, der er slet ikke noget problem nu her om sommeren.... den kan godt finde på at hakke lidt/ gå lidt ujævnt og ikke ville tage gassen 100% de første 2 minutter en tidlig kold morgen i slutningen af marts-starten af april og igen til slutningen af oktober-november

resten af året springer min bare igang og kører bare perfekt med det samme.....

men alle motorere går jo bedst når de er varme...

Kommentér på:
Hjælp til drosling! Hakker den???

Annonce