{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Alpinestars bukser - størrelse!? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal bestille sådan et par bukser fra nettet, men er ikke helt sikker på størrelse.. Ved godt, at jeg bare skal prøve dem hos en dk forhandler først, men kan ikke finde en! :S
Jeg har prøvet 4 forskellige mærker nu, og alle skulle være i XL, men hvordan er det med Alpinestars størrelser? Er de mindre, større eller som andre?
Samme gælder med et par handsker..

På forhånd tak!

- Simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpinestars bukser - størrelse!?
  • #1   23. maj 2005 Jeg har lige fået mine fra www.mlol.de, de er størrelse L og jeg bruger normalt 33/34 i bukser. De passer perfekt!
    Håber det kan hjælpe lidt

• #2   23. maj 2005 Kim V:

Hvilken model er det du har dig der? Jeg har nemlig kig på en par Air Flow - ved ikke om størrelserne også varrierer der!?
    Og jeg bruger samme str i alm. bukser som dig, men som sagt har alle andre mc-bukser jeg har prøvet skullet være i XL.

• #3   23. maj 2005 Jeps det er de samme jeg har, du skal bare være opmærksom på at de er rimlig kolde pga. det er Air Flow. Det kan selvfølgelig godt være at du synes de sidder for stramt men jeg mener bare de skal sidde til i tilfælde af styrt. Skal så også lige siges at mine alm. bukser er lidt baggy...

• #4   25. maj 2005 Ja, men det gør vel ikke noget, nu når jeg kun kører i sommer halvåret! smiley Har lånt nogle overtræks lige pt, som ikke er air flow, og synes sgu hurtigt de bliver voldsom varme med bukser inden under, hvis det er godt vejr!

Tror jeg vil satse på en XL, da jeg har været i en del L efterhånden, og som du selv også nævner, så er dine alm. bukser baggy - er mine ikke smiley
    Hvis du skal betegne hvor kolde de er, hvad vil du så sige om dem???

Kommentér på:
Alpinestars bukser - størrelse!?

Annonce