bukser og støvler? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Har lige et (måske) dumt spørgsmål:
Nu har jeg jo lissom købt en ny 2-delt dragt. og et par nye kørestøvler. Dragten er sådan sports-agtig aka. tætsiddende, også lidt nede ved anklerne. Men hvad gør man så lige med sine støvler? Skal bukserne uden på støvlerne, eller inden i?
Er det bare hvad der er mest behageligt, eller hvad?
Og når man tager til træf i sådan en dragt-ting, skifter man så bukser inden festen, eller? Kan man danse i sådan en dragt?
Ok, ved godt det er dumme spørgsmål, men jeg har virkelig ingen anelse, og skal til mit første træf på lørdag.... hjælp. HVordan er man til træf? hvad sker der?
Mette L
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Rasmus
aug 2004
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 643
Jeg har nu prøvet begge dele, og synes det klemmer lidt rigeligt med bukserne under støvlerne, så jeg gør nok som dig, Rasmus.
Det med træf, handler jo også om at medbringe så lidt som muligt, er jeg blevet belært det sidste stykke tid, selvom det er svært, da jeg ikke just er vant til at pakke småt og heller ikke til at feste i bukser, men man kan vel lære meget...
Mette
jun 2007
Aner jo ikke hvad man gør.. suk.....hjælp.......suk igen...
(men glæder mig nu alligevel, skal nok bare have første træf overstået)
Mette
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 339
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 209
Jeg har læderbuks inde i støvler. (den kan heller ikke være ude på støvle)
Jeg har goretex-buks uden på støvler.. Hvilket er praktisk, det regner jo gerne når jeg køre i textil.. og så skal vandet ikke løbe ned i støvlen.
Og jeg danser helst med røven bar... det er gazzzz.... ;o)
aug 2004
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 339
jun 2007
Mit tøj er af læder. Og helt nyt, som min kæreste mener det trænger til at komme til træf, og blive beskidt...er dog ikke helt enig i den betragtning.....hmm
Anne J: det er vel ikke så meget tøjet der gør det sexet, som hvordan den der er inden i bevæger sig, når hun danser, altsp hvis tøjet er stramt læder.....som mit....og i øvrigt har en margrethe-skål på hver knæ...ok, der er måske ikke lige så æggende....hmm..
må virkelig overveje, hvad jeg skal have med at have på...desværre handler det ikke om træf på toppen, men om Tønder Mctræf på lørdag....
jun 2007
Anne J: Jeg tror dig godt, og er også derfor jeg har købt bukserne lieg til den lille side....da jeg vil mindske hængerøven..
Takker, Mette L
bukser og støvler?