{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.826 visninger | Oprettet:

LORTEDAG!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Efter ca 16 timers arbejde i går fik jeg et krampeanfald og blev hentet med ambulance. Skal til nogle undersøgelser inde på Riget om nogle uger, men indtil videre var den værste dom, at jeg ikke må køre i 3 mdr!!
Kan godt forstå det, men derfor er det stadig mega irriterende.. At have en ny cykel, som skal stille hele sommeren = noget lort!
Måtte bare lige af med lidt galle. God dag til Jer.
Mvh Sune

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORTEDAG!!
  • #1   4. jul 2007 trist at høre...

• #2   4. jul 2007 Og allgevel ikke så dårlig en dag. Tænk hvis du havde været ude på en lysttur på den nye cykel, du havde fået krampeanfald. Så er det ikke svært at gætte sig til hvad der ville ske smiley Er det så ikke bedre at vente 3 mdr. På at køre, og så være sikker på at lægerne har sikret sig det ikke kommer igen? smiley

// Andreas R

• #3   4. jul 2007 det da noget skidt mester, men mon ikke det bare er et enkeltstrående tilfælde........... det håber jeg da for dig

lykke til mester

• #4   4. jul 2007 det var da surt for dig og så lige på denne årstid. jeg føler med dig

• #5   4. jul 2007 Stakkels dig! Håber virkelig ikke det er noget slemt, og at anfaldene kan holdes nede, medicinsk.

Men ja, det var da godt det ikke skete mens du kørte på din cykel. Så er der jo risiko for du både havde mistet cyklen og livet. Puha, alene tanken giver mig gåsehud...

Stakkels dig!

Mette

• #6   4. jul 2007 hvor træls .... men som de andre skiver så kunne det være være...

men jeg kan godt se det at det er mega træls at bare kan gå rundt og kigge på den i 3 månder... pas nu på at du ikke pudser lakken helt væk smiley

men hvor det dog træls

Søren der heller ikke har haft mc i nu 15 dag... og det syntes jeg er hårdt... ( men jeg skal vist ikke klage til dig mere) smiley

• #7   4. jul 2007 Ja, vi synes også det er hårdt at skulle vente helt til i morgen med at komme ud at køre, fordi pladerne først bliver hentet i morgen og kæden ligeså...og ligenu skinner sol....eller det regner hvert fald ikke....lige nu

• #8   4. jul 2007 Ville også bare lige sige surt show...
    Men tag lidt på træf og til div. åbent hus arrangementer,så kan det måske dulme smerten lidt...

• #9   4. jul 2007 Tak for Jeres søde beskeder:-)
    Og ville bare give Jer ret i, at det var godt det ikke skete på vejen. Ikke kun for min skyld, men også for alle de andre man kunne have involveret i et uheld..

Mvh Sune

• #10   4. jul 2007 Hvor arbejder man 16 timer i døgnet... Måske du skulle finde et andet job?

• #11   4. jul 2007 Susanne: Der er op til flere jobs med mange arbejdstimer i træk. Enten er det selvvalgt eller pålagt. Det selvvalgte kunne også være noget i egen "stald" om man så kan sige....

Men jeg tvivler nu på, at anfaldet har så meget med jobbet at gøre, selvom det måske kunne være stress-relateret. Det kunne også være noget genetisk eller miljømæssigt. Der kan altså være mange årsager til sådanne anfald, og mange mennesker lever jo fint med epilepsi, hvis det er det, Sune fejler.

Mette

• #12   4. jul 2007 Sur røv- virkeligt nederen.
    Iøvrigt hvis lægerne ikke har fået sagt det til dig, så er det en god idé at købe en cykelhjelm til når du cykler.

• #13   4. jul 2007 Ja ja... ro på Mette.. Nu nævner han det jo selv... Så det er vel relevant!

• #14   4. jul 2007 Surt, men efter 16 timers arbejde tror jeg også jeg havde fået et anfald... det kan næppe være sundt!

God bedring!

• #15   4. jul 2007 Susanne: Jeg har helt ro på. Jeg skriver også at det kan være relevant, da anfaldet kan være stress-betinget, men at jeg blot mener at nogle af de 16 timer kan være selvvalgte....

Men undskylder min lidt kliniske tone...har nok lidt arbejdsskade som sygeplejerske....sorry...bær over med mig.

Mette

• #16   4. jul 2007 har du husket og spise og drikke regelmæssigt???

det er så vigtigt at drikke rigeligt med væske, også selvom det er overskyet for tiden, der er faktisk rimelig lunt, og igen hvis man har et rimelig fysisk arbejde

• #17   5. jul 2007 Puha Sune... Håber at det "bare" var en reaktion på de mange arbejdstimer og ikke noget alvorligt. Håber du får en god sommer trods alt, og hold os opdateret om prøveresultaterne...

• #18   10. jul 2007 Det er 3. gang jeg har det på 9 år. Som regel hænger det sammen med for meget arbejde og for lidt søvn. Ikke noget med at ikke får mad osv., for jeg har sukkersyge, som skal passes. Var til samtale på Riget i dag og de tror det er stress relateret, men skal igennem nogle undersøgelser torsdag, for at se om jeg fejler noget i kasketten:-)
    Alt mit arbejde har været selvvalgt. Mit aftenarbejde er også en hobby, smykker, så jeg har ikke følt mig stresset, men kan godt se der har været knald på, når jeg tænker tilbage.
    Håber bare de kan gøre et eller andet, så jeg kan slippe alle tankerne..
    Endnu en gang tusind tak for alle Jeres søde ord - det betyder meget.
    Hilsen Sune

• #19   10. jul 2007 Jeg har i øvrigt valgt at sætte min cykel til salg. Kan ikke holde ud og gå og kigge på den, uden og må køre på den.. Så hvis i hører om nogen interesserede, så smid lige et indlæg.

Hilsen Sune

• #21   10. jul 2007 Katrin H - Hvor uheldigt. Håbede at du klarede det okay?? Mit kørekort skal fornyes om 2 mdr, så det er jeg også lidt spændt på. Vi skulle have været sydpå på cyklen - det bliver på pedal-cyklen i Jylland istedet:-)

• #22   10. jul 2007 Hvorfor skal der være pause, ved insulin shock - kan i ikke bare have en bøtte juice og evt .en sprøjte glucagon?
    Har ikke selv sukkersyge- men plejer man ikke at kunne mærke at ens blodsukker falder. Og er det ikke stort set muligt at styre det næsten helt perfekt hvis man lige tænker sig om ved motion og alkohol?

• #23   10. jul 2007 Fordi de vurderer at ens sukkesyge ikke er velreguleret. Ligesom ens kørekort skal fornyes hvert 2. år.
    Som regel kan det reddes med juice eller lign. og glucagon sprøjten er først hvis man er gået i brædderne. Man kan have nogle perioder, hvor man ikke kan mærke lave blodsukre, men jo ellers er det til at styre, hvis man vel og mærke vil!!

• #25   23. jul 2007 Hej Sune. Håber du hurtigt får "grønt lys" til at køre igen.. Ikke sjovt ikk at måtte køre en tur på hesten her midt i sæsonen...;-( Keep up the good spirit champ!!!

Kommentér på:
LORTEDAG!!

Annonce