402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Alt det udstyr - når man har et ærinde Alt det udstyr - når man har et ærinde

Hvad gør I med alt jeres udstyr, hjelm osv, hvis man f.eks. skal ind i biografen og se en film? Tage hjelmen med og gemme foran fødderne så alle de andre går og falder over den så man derefter kan sige til dem "you should have used The Force, my young apprentice" - eller?

... og mc jakken er jo heller ikke sådan en man bare lige krøller sammen og ligger under benene, med alle de plader i smiley

Bare nysgerrig - har jo ikke kørt MC så lang tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alt det udstyr - når man har et ærinde
  • #1   20. maj 2005 Plejer at låse hjelmen sammen med min mc med kædelåsen. Handsker, hjelmhue, solbriller mv ligger jeg af i det lille rum under sædet på RF'en. Jakke tager jeg bare med mig hvor jeg nu skal hen og smider den af hvor der er plads..

Ronny.

• #4   20. maj 2005 Jyden - nu har jeg jo lige solgt dytten i lørdags fordi jeg vil nøjes med Kawa'en smiley (er for dyrt med begge.... og ingen tvivl om hvad jeg helst vil køre på (ikke i) - selvom Supra'en var sjov...)

Mjah, jeg går ud fra man bare kan ligge sin hjelm nede i hjørnet ved lærredet - der er der jo ingen der går i vejen. Så kan jeg roligt tage ind og se Starwars igen smiley

• #5   21. maj 2005 Jeg stod netop over for samme valg her til aften. Skulle ind og StarWars (hold hæft hvor var den fed) og kunne vælge imellem bil og mc. Det kriblede gevaldigt i fingrene for en tur på mc'en (udstyret tænker jeg ikke på - Gør ligesom Ronny) men jeg nænnede sgu ikke at parkere "hende" alene 3 timer foran en kæmpe biograf, hvor hundredevis af pilfingre kunne gøre "hende" fortræd. Måske er jeg bare hys, men det gjorde udslaget smiley

Kommentér på:
Alt det udstyr - når man har et ærinde

Annonce