{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

opfølger på bil jagten igår, flugtbil {{forumTopicSubject}}

inlæget fra igår

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=46468

sidste nyt i sagen er at efter vi tog derfra fandt politiet ham i en baghave hvor han lå og trykkede sig, hundepatruljen fandt ham og han blev bidt temlig godt i armen så han måtte forbi skadestuen.
så det gjorde alligevel en forskæld at vi eftersatte, blev sku glad da jeg hørte nyheden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølger på bil jagten igår, flugtbil
  • #1   28. jun 2007 F*** manner... Cool han blev taget! Og jeg vælger IKKE at tage stilling til folks racistiske udtagelser!!

• #2   28. jun 2007 sådan,,, goe hunde og godt gået allan... du kan kigge efter min mc anytime : )

• #3   28. jun 2007 nice at i fik ham med alternativ hudpikmentering.... smiley
    så kan han sq lære det..... sådan en klaphat

• #4   28. jun 2007 SUPER FEDT....

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #5   28. jun 2007 Godt de fik ham! Noget nyt omkring de implicerede i uheldet?

• #6   28. jun 2007 Dejligt at høre at det alligevel lykkes for Politiet at passe deres arbejde .De har jo travlt nok med at bestemme om der skal være creme eller syltetøj i deres basser.
    Og ,så er det da også fint at hunden fik lov at bide ham,det sker sikkert ikke så tit.....arme hund,så skal den gå med den smag i munden....føj!!!

• #7   28. jun 2007 Fedt nok,- godt gået,- og Allan A, så mangler du bare at svare på det som Niki (vejle) E spurgte dig om i gårsdagens tråd.... Nemlig om det ikke var dig der stak af fra Politiet i TV syd udsendelsen ? :o)

• #8   28. jun 2007 de kom vist ikke noget til, men deres bil kunne ihvertfald ikke køre længre også prensippet i det hele synes jeg

• #9   28. jun 2007 Nemlig,- principper frem for alt, stikker man af fra politiet skal man sgu fanges, uanset hvad med er eftersat for..

:o))

• #10   28. jun 2007 jeg havde ikke gjordt skade på nogen uskyldige mænesker men kom bare med hele baduljen

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #11   28. jun 2007 Fint der ikke var nogen der kom til skade, måske med undtagelse af idioten der muligvis har lidt ondt i armen he he...

• #12   28. jun 2007 Allan.... Var det ikke dig vi så i TV syd ?

• #13   28. jun 2007 Ja,- vi venter bare på et svar... :o)

• #14   28. jun 2007 står jo lidt i min sidst komentar imellem linjerne, så kom med jeres komentare om

• #15   29. jun 2007 Fedt, Allan! Credits herfra!

Sådan nogle svin!

• #16   29. jun 2007 Kan bare ikke hvordan du kan retfærdiggøre din kørsel. Du siger du ikke sætter andres liv i fare. Heller ikke ved din flugtkørsel. Det ved du ikke noget som helt om . vel ? hvad nu hvis ? jaae der er mange ting der kan ske. det skete heldigvis ikke . vær du glad for det , og tænk dig om inden

• #17   29. jun 2007 Humm ja, der er da godt nok mange der har ondt i røven, host, over at du satte efter ham, (det svin) så kan man jo bare spørge sig selv, hvor mange af selv samme personer har ikke kørt 150-200 km/t eller mere på mc...??? Det er nok 99% af alle herinde.... Moral er godt, men dobbeltmoral er ikke dobbelt så godt.... Og her var der en grund, det var der sikkert ikke sidst (X) kørte for stærkt, så ta jer da sammen....
    Der skulle være nogle flere som dig, der ikke vender rygen til så snart der sker noget, det er jo ved at være hver dag en eller anden stikker af fra folk i nød....

• #18   29. jun 2007 Barcode Honda Brothers (Michael) K

Godt sagt, jeg er fuldstændig enig!!!!!!

• #19   29. jun 2007 Allan A >> Jeg synes fandme det var flot, at du satte efter...

- Hvis man kan køre R1, kan man vel også sætte efter en flugtbilist.. smiley

Så møder jeg ham i hvert fald ikke når jeg kører gennem Jels på lørdan.. tak for det..

Fortsat god aften.. smiley

// Lund

• #20   29. jun 2007 Godt arbejde Allan!

• #21   29. jun 2007 Herfra får du ingen moralske opkast -tværtimod.

Du lader dig ikke bolle i røven og moderer dit sprog eller synspunkter for vatpikke.

Godt gået at du handler istedet for de mange moralske og hellige tastatur cowboys herinde der knapt tør bevæge sig irl (i real life). af frygt for andres reaktioner eller holdninger.

SÅDAN, RESPEKT, -STÆRKT ALLAN..

• #22   29. jun 2007 Kiramoto:
    God værksteds humor...Stakkels hund..

• #23   29. jun 2007 COOL - Du har min dybeste respekt. Godt gået smiley

• #26   29. jun 2007 *klappe klappe klappe*

Jaudersådanendygtighundjaduerjaduerjaduer

Og så et par store rødder bøffer.

• #27   29. jun 2007 Skulderklap herfra.. Synes fandme det er i orden. Og giver sku dårlig smag i munden med alle de hyklere der er herinde.
    Er svært at forudsige sin reaktion i sådan en situation, men kommer jeg ud i det samme, vil jeg håbe jeg gør som du gjorde. Er i mine øjne det eneste rigtige.
    At du så skriver VOLDSOM biljagt, er jo et spørgsmål om forståelse. De fleste sammenligner nok med de vildeste amerikanske actionfilm. Sådan tvivler jeg på det var, især med en bil hvor det ene baghjul ikke kørte optimalt. Tror det er der folk bliver foragret. Blot min mening... Men kanon gjort! OG fedt at de fangede ham. Må lige have fået smilet frem hos dig idag. Så var der jo en bonus med smiley

• #29   29. jun 2007 RESPEKT !!!!!

Hør ikke på glorie pudserne !!!

• #30   29. jun 2007 Hej Allan.... dejligt at læse at din store indsats bar frugt... og han får forhåbentligt den straf han fortjener...

Hvad der er rigtigt eller forkert at gøre i sådan en situation ja det er der nok kommet nok svar på - men jeg ville være glad hvis der var en der oftede sig for mig på den måde, hvis jeg var ude for et uheld... Det er der ikke mange der gør - de stikker bare halen mellem benene og "glemmer" det.... så kort sagt - GODT GÅET.... og tak for slutningen....

• #31   29. jun 2007 Kim (og andre) så vidt jeg kan se er der ingen der pudser glorie herinde. Der er et par der spørger til den dobb moralskhed der er i det her.
    Allan napper en flugtbillist, Allan har selv været flugtbillist, endda i TV. <--- konstantering, jeg klandrer ingen eller siger min mening til det (bare lige så jeg heller ikke bliver overfaldet med gloripudser med mere)

Det er så vidt jeg kan læse ikke gloripudsning nogen steder, men folk der stiller spørgsmålstegn til netop det at fange en flugtbillist og selv være en flugtbillist.

Sjovt som folk der lufter deres mening på det her galleri altid skal rakkes ned med "helligrøve" "gloriepudsere" osv. Synes sq det er for latterligt.

Ligesom sidste dag, min onkel smed at par nye pilot power 2ct på markedet uden at være klar over de var tilbagekaldt. Jeg tror der gik 2 minutter, så var han blevet kaldt fusker, løgner, fupmager osv osv. Istedet kunne manjo spørge ind til hvad og hvordan istedet for bare med det samme at klandre folk!

bare mit "sure" opstød nu her 2 timer inden jeg går på 6 ugers ferie smiley :) smiley

• #32   29. jun 2007 peter (vejle) M,
    Du er jo ikke rigtig neger. du er pólet neget. smiley

Men super Allan. dybest respekt for det.

• #33   29. jun 2007 Sebeastian: Nu hentyder jeg jo ikke kun til denne tråd men også den oprindelige hvor der straks bliver meldt ud at Allan omtrent er lige så stor en forbryder ved at sætte efter.

Jeg ville gøre det samme, jeg blander mig også hvis jeg ser et overfald på gaden og en indbrudstyv overrasket af mig vil også få sin sag for !!!

Hvis Allan mener at han ikke har sat sit og andres liv i overhængende fare så mener jeg han har fortjent en beløning !!! Vi må forsvare vores samfunds værdier og vi må for enhver pris forfølge flugtbillister !!!!

• #34   29. jun 2007 Hørt Sebastian (Odense) G.......

Kim, folk vil åbenbart ikke forstå, hvad den "anden" side siger.......

Essencen er vel, at det fint med folkelig "courage" og at man ikke bare kigger den anden vej når der sker noget....
    syntes også at det er godt gået!!

Men, hvis det skulle passe, at Allan selv er stukket af som flugtbilist (kan ikke helt gennemskue det, da jeg ikke har set TV syd) er det da i hvert fald meget kritisabelt, eller hvad?

/seb

• #35   29. jun 2007 Allan ser en bilist flygte og kontakter politiet mens han forfølger bilisten !

Jeg ser ikke helt hvad det er du vil have at Allan har gjort forkert ??

• #36   29. jun 2007 Prøv lige at læse Michael (Vestjylland) indlæg længere oppe..... der må været sket noget Allan åbenbart ikke vil svare på.... han svarer i hvert fald ikke på spørgsmålet om det var ham der stak af fra politiet i fjernsynet...

• #37   29. jun 2007 Jeg er Ikke racist .... jeg er blot mørkeræd...

Godt gået... og fedt han bliv fanget og bidt, desværre ikke nok hvis han stadig lever.

• #38   29. jun 2007 Godt gået. Du handlede korrekt i den givne situation Hvad enten du selv har lavet noget lort tidligere eller ej.

• #39   29. jun 2007 fedt nok så fik han aligevel sin straf godt gået må jeg sige

• #40   29. jun 2007 Kim, jeg synes skam også Allan gjorde det rigtige! havde jeg også selv gjort! Sådan en nar skal sq ikke stikke af fra et uheld. Og det er uanset om der er tilskadekomne eller ej.

Men det er jo ikke det der er essensen i det jeg skriver smiley
    Det er jo netop den dobb. moralskhed folk spørger til, dvs det at han selv har været flugtbillist på TV og så noget tid efter beskriver hvor han selv er med til at fange en flugtbillist som han mener er en idiot med mere.
    Det er da fair nok at folk spørger ind til , da de måske ikke kan forstå sammenhængen i det. Det hvor jeg står af, er når man bare kalder dem "gloriepudsere" med mere. Fordi man ikke er enig behøver man ikke give folk kaldenavne, men kom dog istedet med at modargument.

mine unger i 1. klasse kalder af og til hinanden idioter og mobber hvis de er uenige, af og til tæver de også hinanden smiley Vi går altså ikke i 1. klasse herinde smiley

• #41   29. jun 2007 Sebastian (Odense) G: Der kan jo være mange grunde til at Allan A ikke vil svarer på det andet spørgsmål - for det er jo ikke det denne sag handler om, og hvis han tilkendegav at han havde kørt fra politiet herinde... ja så kunne det jo nok bruge mod ham - så helt ærligt ville du selv på skrift vedkende dig det hvis du nu skulle have været heldig at slippe væk??? Dobbeltmoralsk eller ej - vi har jo heller ikke beviser for at det var ham i den tv udsendelse, så mon ikke vi bare skal lade den del af tråden stoppe her.....

• #42   29. jun 2007 uden OVERHOVEDET at kende fakta kunnde det jo forholde sig sådan at Allan ikke havde lyst til at diskutere under hvilke forhold han havde eftersat billisten, det er jo desværre før set i dette land at folk som Allan ender som anklagede og da Allan allerede i MINE øjne havde gjort hvad han kunne kan jeg godt forstå at han tøffede hjem til aftenkaffen.

• #43   29. jun 2007 Inden i begynder at hænge mig ud og ligge ord i munden på mig, så læs hvad det er jeg skriver! smiley

Vibeke du skal også læse hvad det er jeg skriver, det er jo ikke mig der klandrer nogen her for flugtbillisme med mere! Jeg stiller bare spørgsmåltegn til det at man skal give folk øgenavne med mere, netop fordi man er af forskellige meninger. Så for min skyld ingen alarm over at det stopper med spørgsmålet om det var Allan dengang i TV.
    Men jeg siger det lige igen. Det er ikke det om allan har været flugtbillist eller ej jeg blander mig i tråden for. Jeg blander mig udelukkende fordi jeg er træt af at man skal kalde hinanden diverse ting fordi man er uenige. NU burde den være på plads smiley

• #44   29. jun 2007 Sebastian (Odense)... jamen det eneste jeg mente med det jeg skrev var at Allan har taget en "sag op" - og så er der flere der vender denne tråd 100% og begynder at skrive om en eller anden tv udsendelse... og her syntes jeg det er forståeligt nok hvis Allan "holder sig" til denne tråd - og lader være med at svarer på det andet... Det var IKKE for at træde på dig jeg skrev - og jeg vil da ønske dig en rigtig god ferie... 6 uger - og jeg er da slet ikke misundelig.... host host.... jeg må lidt senere nøjes med 3 uger....

• #45   29. jun 2007 det er også fair nok Vibeke smiley
    Og jeg kan skam godt forstå Allan holder sig til tråden, men jeg har skam også forståelse for dem der spørger til den tur der var på TV i sin tid.
    Og sådan er det jo på åbne forums. Jeg står som sagt bare af når folk begynder på at kalde andre folk noget fordi de ikke er enige smiley

Men ja Allan A gjorde det helt rigitge! Ingen tvivl der. Håber da han får sin straf for den flugtforsøg.
    Og egentlig sjovt som det med flugtbillisme er blevet populært! Det sker jo næsten dagligt efterhånden! til gengæld er vi da kommetspøgelsesbillisterne nogenlunde til livs!

• #46   29. jun 2007 Flugtbillisme er nok blevet ret så populært da straf for selv banale uheld i trafiken efterhånden er så skrappe at det giver mening for nogle at flygte !!!

• #47   29. jun 2007 Kim og netop derfor skal man lade være med at køre med hovedet under armen smiley

jeg tror nu nærmere det flugtbillisme kommer samen med udvíklingen af vores samfund med egocentrismen osv osv (den kan vi tage en andengang)
    Og jeg er sikker på det bliver værre endnu. Folk er mega aggressive bag et rat i DK! Det er ærgeligt men sandt

• #48   29. jun 2007 Er meget enig med sebastian i den sidste kommentar... folk er blevet helt vildt egocentreret og tænker ikke ud over sin egen næsetip.... og aggresiviteten kører på højeste plan. Jeg overhalede en taxa 100% lovligt igår, og det kvitterede han med at accelerede op og lægge sig 20cm fra mit baghjul.... nøj, jeg var tosset smiley

• #49   29. jun 2007 Henrik, det oplever man tit. Der kommer også flere og flere skræk historier herinde med folk der bliver udsat for diverse!

En anden sjov ting, prøv at se på hvad medierne sender idag! Udelukkende realityshows hvor man skal stemme folk hjem, lave intriger, ikke tage ansvar for egne gerninger med mere! Tror da fanden den udvikling går i den retning!

• #50   29. jun 2007 Ja Sebasting og Henrik... det er nemlig rigtigt. Der er ikke mange der tager bare en lille smule hensyn til sine medtrafikanter... folk ER nok blevet for egocentreret og det er ikke rart. Det er ofte man oplever det med en der kører ekstremt tæt op bag ved en... eller farten øges når man er ude i en overhalning... og det gør altså også mig mega tosset - dog ikke på den måde at jeg lader det gå ud over andre. Jeg raser indeni og holder meget øje med hvad lige netop den bilist nu foretager sig bag ved en... Hvis jeg er i bil kan jeg godt finde på at trykke på bremsen - bare at den lyser og det vækker da de fleste for så tror de bare det er en tosset kælling der kører der foran dem - og så holder de fleste lidt bedre afstand...

• #51   29. jun 2007 ja folk er mere agresive uden tvivl, men det er jo desværre også sådan at uanset ens evner til at føre et køretøj så forbeholder danskere at hakke på alle andre bilister og ivrigt forsøge at gøre det så svært som muligt for andre at komme frem og det er nok her egoisme spiller ind.

Det er jo osse sådan at hvis man i vanære kommer til at sige højt at man er en god billist/mcist så bliver man straks haglet i jorden af "du skal ikke tro du er noget" gruppen........egoisme eller bare generel danskhed !!!

• #52   29. jun 2007 jeg synes sgu det er i orden det du har gjort.

• #53   29. jun 2007 Øh du Alex?
    Har du læst hvad Sebastian skriver - Han stiller sig fuldstændig udenfor dette spørgsmål, men påpeger at det bare er et godt spørgsmål som man pga. vi befinder os i et åbent forum er tilladt at stille, og dette uden at få kaldt sig selv for moralens vogter eller andre små banale platheder.

• #54   29. jun 2007 det det hele drejer sig om ned det tv er linket her

(link fjernet)

der er forbudt at køre for stærkt, det kan man ikke lyve sig fra, havde personen på motorcyklen stoppet havde han stået uden kørekort idag, nok lidt derfor han ikke standsede, så han stadi kan komme på arbejde og tjæne penge til stadskassen mm, og af mange andre årsager. at det er forkert at gøre har i nok ret i men skete, tror aldrig manden på motorcyklen var stukket af vis der var et uheld han havde været skyld i.
    jeg eftersatte flugtbilisten for politiet kommer som regel 20 min efter der er sket noget på denne her egn så man havde aldrig fundet fram til ham igen, der er ingen tviol om at vis vi intet havde fortaget os var han sluppet uden nogen for for problemere,
    Sebastian [Odense] G
    du har også ofret temlig mange penge på din gade cykel så kunne ikke forstille mig du også køre stærkt, det der skete den dag med politiet kunne være sket for 90 procent her inde tror jeg men håber ikke 90 procent ville løbe fra et uheld,
    ved ikke hvad jeg skal sige til det hele men er glad for at han blev fanget var bare en personlig sejer for mig at han blev fanget og håber folk ville gøre det samme vis jeg blev påkørt og så må de sku stikke af lige så meget de vil vis de køre forstærk for min skyld

• #55   29. jun 2007 jeg staver af helved til men håber folk kan hakke sig igennem det

• #56   29. jun 2007 Hvad skrev Alex?
    Kan næsten regne ud det er en af dem der ikke har sat sig ind i hele tråden og med garanti har svinet mig smiley
    Men er efterhånden vant til det på det her forum.
    Læs nu hvad jeg skriver inden i disser mig!

Allan A stop at blande mig og min mc ind i det her. Du læser heller ikke hvad det er jeg skriver!
    Jeg stiller mig fuldstændig uden for det TV indslag, fart, meninger om fart, meninger om flugtbillisme osv
    Jeg stiller´spørgsmåltegn til det at man skal svine hinanden på baggrund af forskellige holdninger
    Nu er det 5 gang jeg skriver det!!!! og skærer det ud i pap.
    Jeg har IKKE kommenteret det flugtbillist indslag eller selve den dobbeltmoralskhed der er i det her! indlæg!

Det er da utroligt at folk ikke kan finde ud af at læse hvad man skriver, men bare "antager" noget og ligger ord og holdninger i ens mund. Det er så typisk på det her forum.

Hvis i er i tvivl om hvad det er jeg skriver herinde på denne her tråd, så scroll op og læs ALLE indlæg en gang til.

• #57   29. jun 2007 Sebastian:
    Nej, jeg svinede dig ikke til men undrer mig over dit første indlæg hvor det virker som om at du VED at Allan er flugtbillist. Hvis du derimod ikke ved det med sikkerhed og kan bevise dette vil dit postulat ligge tæt op ad injurielovgivningen....

Men lad os så antage, at dit postulat er korrekt og Allan har begået lovbrud så betyder det vel ikke han ikke må gøre noget rigtigt en anden gang. Engang kom jeg selv til at tale i mobil imens jeg kørte bil. jeg har også engang kommet til at køre for stærkt. Må jeg så godt en anden god gang fortage mig noget korrekt eller er jeg så dobbeltmoralsk?? Eller vil jeg for dig altid være et skidt menneske? Stigmatisering, det ord burde sige dig noget... See the point.

I den forbindelse gjorde jeg blot opmærksom på, at du forhåbentligt ikke bærer nag til "dine" elever når de kommer til at gøre noget forkert.

Og ellers er jeg bare indimellem pisse irriteret på alle de moralske opstød der er her på det pæne MCG. Dit inkl.

Som jeg tidligere har skrevet. Når nogen har et indlæg f.eks om at: De har kørt en sommertur i shorts så er der nogle der kommentere vedkommendes påklædning. Når nogle søger en minimal hjelm kommer folk med advarsler om den manglende beskyttelse ved en sådan. Kommer nogen med en oplevelse ala den Allan har beskrevet er der nogle der får ondt i røven over hans hastighed eller formuleringen osv osv.

Læs dog indlægene og intentionerne i indlægene istedet for de konstante løftede pegefingere.

Jeg synes indimellem det er til at brække sig over al den dobbeltmoral og husmor mentalitet der er på det pæne mcg.

• #58   29. jun 2007 Hehe det kan aldrig blivet for gammelt det TVSyd klip.
    Ser sgu lækkert ud.

• #59   29. jun 2007 Der er en del forskel på at være indblandet i et uheld og så stikke af og at køre for stærkt hvor ingen person eller materiel skade er sket og så stikke af.

Udover det var det jo en mulig køber til cyklen der stak af smiley

• #60   29. jun 2007 Alex, jeg postulerer intet! Du læser jo ikke hvad det er jeg skriver! Du ligger igen ord i munden på mig
    Jeg skriver det gerne igen..Jeg konstaterer at der er ANDRE der siger Allan selv har været flugtbillist og at det er dobb moralsk at han selv fanger en flugtbillist. Jeg påstår intet eller udtaler mig ikke mht det dobb. moralske

Og skriver IGEN at jeg udelukkende blander mig i denne tråd fordi jeg synes det er lamt man skal svine hinanden pga at man er uening. utroligt så mange gange man skal skære det ud i pap Har du forstået det nu? Ellers så læs mine indlæg igen. Hvis du stadig mener jeg postulerer noget så er det dig der har et problem. Jeg postulerer intet, men skriver da lige igen bare for at være sikker på du har forstået det, at jeg er træt af at man skal svine hinanden fordi man har en forskellig mening.

• #61   29. jun 2007 Jeg skriver det lige engang mere bare lige for at sikre mig at du har forstået det Alex. Jeg gider ikke et eller andet svar hvor du igen ligger ord i munden på mig.

Here we go...
    Jeg blander mig fordi jeg er træt af at folk skal kalde hinanden alt muligt fordi de er uenige. Det er udelukkende den eneste grund til at jeg blander mig i denne tråd, læs alle mine tråde igen. Jeg klandrer ingen eller læner mig "op af injurieloven" uhhh eller hvad du nu påstår, da jeg ikke kommentere andet end jeg synes det var godt gået at Allan forsøgte at nappe den flugtbillist.

Jeg skriver det en gang til....
    Jeg kommenterer ikke den eventuelle dobbelt moralskhed der evt kan være i denne tråd, men konstanterer at der er andre der gør det, og at det netop er latterligt at andre skal kalde hinanden alt mulig fordi de er uenige om netop den dobbelt moralskhed..

Skal jeg skrive det igen Alex? Læs nu hvad det er jeg skriver før du begynder at frge min ind i diskussionen om dobb moralskeheden. Jeg er IKKE en del af den!!!!!

Det er sq da utroligt som visse personer læser hvad de vil. Og denne her gang gjorde jeg endda ekstra meget ud af netop at skrive det for f..... ikke er hele episoden om flugtbillismen jeg brokker img over, men at jeg brokker mig over folks tone.

Det er da ikke så svært at forstå nu det er 7. gang jeg skriver det!!!!!!!!!!!!

For s..... hvor er det dog irriterende at der her forum altid skal udvikle sig negativt fordi visse personer ikke forstår at sææte sig ind i andres indlæg!

nu har du fået den 3 gange alex og 4 gange inden dit sidste indlæg. Hvor mange gange mere skal jeg sige det før du forstår det?

Bare mit sure opstød

• #62   29. jun 2007 Beklager sq i andre at jeg trækker den så langt her, men er ret pissed lige nu over de personer der typisk skal ødelægge en ellers god tråd ved ikke at forstå hvad det er man siger! Sig til hvis jeg trækekr den for langt!

og 4. gang efter dit sidste indlæg Alex:
    "Øh du Alex?
    Har du læst hvad Sebastian skriver - Han stiller sig fuldstændig udenfor dette spørgsmål, men påpeger at det bare er et godt spørgsmål som man pga. vi befinder os i et åbent forum er tilladt at stille, og dette uden at få kaldt sig selv for moralens vogter eller andre små banale platheder"

det skrev Søren b til det indlæg du har slettet!

Det må da være nok argumentation nu, så du kan forstå hvad det egentlig er jeg blander mig i.. Søren B skriver det ret præcist, det jeg er ude på i det her indlæg.Han kan åbentbart forstå at læse ens indlæg og fatte dem!

• #63   29. jun 2007 For satan Sebastion, nogle indlæg.....orker ikke at læse dem smiley Har folkeskolen allerede sommerferie, siden du har tid til det? smiley

• #64   29. jun 2007 smiley jeps smiley 6 uger fra idag, men det er en del planlægning i løbet af ferien dog, så det er ikke lutter lagkage
    fair nok du ikke gider, men håber da Alex vil, for han kan åbentbart ikke forstå hvad det er jeg skriver.

var lidt pissed, så blev sq nødt til at firdobbelt understrege det smiley :)

• #65   29. jun 2007 Hehe.

• #66   29. jun 2007 godt så Alex smiley
    en anden gang så lad være med at ligge ord i munden på mig smiley
    Du ved udmærket godt at jeg står inde for det jeg skriver og gerne argumenterer for det! Men vil ej lægges ord i munden!

smiley

• #67   29. jun 2007 så må du sgu lære, at formulere dig væsentligt bedre..

• #68   29. jun 2007 Og måske endda søge læge med sådan et temperement. det spiller ikke rigtigt irl.

• #69   29. jun 2007 ikke denne her gang Alex. Det står tydelig i alle mine indlæg hvad det er jeg er ude på. Skriver det allerede i mit første indlæg, da jeg vidste der var nogle der ikke ville sætte sig ordentligt ind i hele tråden. I mit 2. og 3. indlæg skriver jeg det igen. Læs det venligst
    Så du skal ikke smide den over på mig! Jeg formulerer mig fint hele vejen igennem og gør flere gange opmærksom på hvad det er jeg vil med mine indlæg!
    Så denne her ligger på dig selv og ingen andre!

• #70   29. jun 2007 se nu smider du den igen over på mig, Mit temperament feljer intet! Og det eneste du gør med dit sidste indlæg er bare at provokere!

Læg mærke til at jeg ikke sviner dig, jeg klandre dig ikke, jeg hænger dig ikke ud nogen steder! jeg ligger heller ikke od i munden på dig. Men jeg bliver irreteret (pissed)over folk som dig som ikke sætter sig ordentligt ind i det der skrives.

men Alex vi har før haft ture os tom netop af samme grund. Læs nu hvad folk de skriver inden du begynder at diskutere med dem!

• #71   29. jun 2007 mon ikke snart luften er renset, på det her indlæg

• #72   29. jun 2007 jo ingen problemer herfra smiley
    Jeg fik understreget min pointe smiley og håber Alex fremover læser andre indlæg ordentligt inden han kaster sig ud i lange forklareinger om hvad han tror andre siger

og det ser ud til Alex har forstået det siden han forsøger at smide den over på min med formulering og mit temperament. Det er jo meget normalt at folk gør sådan når de har svært ved at sluge deres egen fejltagelse.

Og Allan som jeg også skrev tidligere, så var det sq godt gået. Mht TV sagen så vil jeg ej blande mig i den som jeg heller ikke har gjort tidligere i denne her tråd

• #73   29. jun 2007 Sebastian: men Alex vi har før haft ture os tom netop af samme grund.

Hvad mener du ??? Har du igen drukket af natpotten? Vi kender da ikke hinanden og har så vidt jeg husker aldrig haft nogle diskusioner herinde eller irl.

• #74   29. jun 2007 ok det beklager jeg, så er det en anden Alex jeg forveksler dig med!
    My fault!

• #75   29. jun 2007 Sebastian [Odense]

ja men derfor vil jeg også til at køre noget bane istedet, man bliver jo ældre,

• #76   29. jun 2007 jepper. har selv lige købt banemotard. smiley

Du må sige til hvis du kan bruge geden Den er sq fin! især til prisen

• #77   29. jun 2007 går og tykker på den hele tiden, men vil som sagt ikke love dig noget endnu

• #78   29. jun 2007 smiley smiley smiley

• #79   10. aug 2009 Godt gået mester.!

Jeg havde gjort det samme..

Kommentér på:
opfølger på bil jagten igår, flugtbil

Annonce