{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FogCity
  • #1   26. jun 2007 De findes både klare og farvede og endda med solaktiveret "solbrille" hvor den bliver mørkere efter hvor meget sol der er...

De koster fra 150,- og op, de farvede er selvfølgelig dyrere :o) Mener at den aktive koster omkring 300,-

De virker meget godt og holder længe, eneste problem er at de er meget svære at skifte....

• #3   26. jun 2007 Enig med Flemming... Jeg har et, og er meget glad for det. men der er een ulempe... det virker ikke optimalt i de sene aftentimer med lavthængende sol... det bliver simeplthen ikke mørkt nok. Desuden er der aldre der skælder lidt ud over at det bliver for mørkt om natten... men det synes jeg nu ikke jeg har oplevet...

Good luck

• #4   26. jun 2007 Og hyper optiks bliver heller ikke hurtig nok klar ved kørsel i tunnel :o(
    Men ellers kanon..

• #6   27. jun 2007 Ja jeg har haft 2 sæt ...... begge sæt ja sikke noget lort de faldt af ....... 2. sæt fik jeg endda en "fagmand" til at sætte på da forhandleren mente jeg måtte være en åbenlys idiot siden jeg ikke kunne få det til hænge fast.

Problemet er ja er at når man skifter visir på en Arai hjelm vrider man i visriret og der kan Fog City ikke holde til uden at blive låst i kanterne.

Så herfra kan kun gives karakteren .. En lort i en strømpe

• #7   27. jun 2007 Jeg har fået sat et Fog City på mit visir, det med solaktivering. Jeg gav vel ca. kr. 400 og jeg er meget godt tilfreds... Det kan selvfølgelig ikke opveje solbriller i høj solskin, men meget behagelig for øjnene. Jeg har en Shark hjelm og den sidder fint fast på visiret..

• #8   27. jun 2007 mmmmm... Jan - hele ideen er jo netop at man er fri for at skifte visir? smiley

• #9   27. jun 2007 Links til forhandlere?

• #10   27. jun 2007 Jeg tror at langt de fleste mc forhandlere har det efterhånden... og jeg selv har også brugt det en del. Har både haft de klare og det der skifter ved sollys og har været yderste tilfreds med dem begge.
    Ved at man kan få dem til de forskellige hjemtyper så skulle de sidde bedre... og jeg vil sige at det jeg har med solfilm i sidder utrolig godt fast - men jeg skal gerne have det skriftet da det ikke virker mere. Er der nogen der ved hvordan man kan få det af -for det sidder sku godt fast???

Kommentér på:
FogCity

Annonce