Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-bay
  • #1   25. jun 2007 kan varmt anbefale EBAY ..

det er sælger der betaler omkostninger på annoncen. Så det eneste du skal bekymre dig om er fragt på varen.

du kan evt spørge sælger først hvad prisen på fragten er til danmark.

og Ja.. PayPal er rigtig god at have en konto ved (det er et betalingssystem - helt genialt)

• #2   25. jun 2007 Fantastisk opfindelse må man sige:)

• #3   25. jun 2007 Okay... takker........... har en konto på pay-pal, så det kender jeg til, og kan også kun sige godt til det.

så vil prøve at købe noget på e-bay..... tak

• #4   25. jun 2007 Jesper ( Dublin , Irland ) H > Det lyder som en god historie!! Noget du vil indvie forummet i?! smiley

• #5   25. jun 2007 Hvis man ikke bruger paypal kan man komme ud for at det koster op til 250 kr at sende penge til tyskeland,
    (det er det gebyr banken i tyskeland skal have for at modtage pengene,
    sur rø. vis man har handlet til 50 kr.

• #6   25. jun 2007 der er ikke gebyr ved betaling via banken, tyske banker skal ikke have nogen form for gebyrer!!!!! jeg giver 20 kr i min danske bank i gebyr, en del billigere end gebyret via paypal som er noget skrammel

• #7   25. jun 2007 Æh der er ingen sikkerhed hvis du bruger bank overførsel ... men med paypall dækker paypall en del af beløbet hvis en sælger ikke sender varen efter betaling.

Er forsøgt snydt af en lorte tysker med en Öhlins dæmber til min scooter ... Det var via bankoverførsel og banken kunne ikke trække beløbet tilbage. Så efter meget skriveri og et par sure telefon opkald til en tysker af anden etnisk herkomst fik jeg flere måneder senere mine penge tilbage.

Så tja' jeg foretrækker nu paypall hvilket også er væsentligt hurtigere ... sælgeren kan med det samme se om du har betalt.

Kommentér på:
E-bay

Annonce