785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

spørgsmål ang. hjelm str. og louis.de spørgsmål ang. hjelm str. og louis.de

God morgen! smiley

Jeg har lidt kig på denne hjelm som en "træf" hjelm, da jeg synes den erl idt fed smiley

http://www.louis.de/_1005f4d98b514c03f893f587b992a08bd8/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=837&list_total=108&anzeige=0&page=0&artnr_gr=203551 men jeg er meget i tvivl om jeg skal have large eller medium... hvordan skal jeg måle mit hoved for at finde ud af hvilken størrelse jeg skal bruge?

hvis jeg bestiller fra Louis.de idag, hvornår kan jeg så ca. forvente at få min hjelm smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. hjelm str. og louis.de
  • #1   16. jun 2007 når jeg prøver f.eks. carberg hjelme skal jeg have en large... men det sker da at jeg skal ned i en medium i andre hjelme smiley

• #2   16. jun 2007 NEderst på siden er der et symbol af en saks og der står Konfektionsgrößen . Der kan du se de forskellige mål. I mine øjne bør man dog altid prøve en hjelm på eget hoved før man ved om den sidder.

Men der kan du se det.

/risum

• #3   16. jun 2007 Det er meget forskelligt fra hjelm til hjelm. Derfor er det en ting jeg ikke vil købe over nettet. smiley Tag da en weekendtur til mega shop i hamborg og prøv den på smiley

Du skal regne med 5-10 dage, med mindre du har en adresse i tyskland, så går der kun 2 dagee smiley

• #5   16. jun 2007 hej Ole..

jeg har netop trykket bestil smiley

Jeg købte den i rød med et 80% tonet visir til..

vil du gøre mig en KÆMPE tjeneste og prøve og tage et par billeder? både hvor du har den på men også så jeg bare kan få et indtryk af hvor fed den egentlig er...

min email er jesper.sjoedahl@gmail.com

og det samme gælder for min MSN hvis du bruger det smiley

• #6   16. jun 2007 når jeg handler ved Louis.de går der tre dage så har jeg pakken, det er vare kanon service

Kommentér på:
spørgsmål ang. hjelm str. og louis.de

Annonce