{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Berik læderdragt {{forumTopicSubject}}

Hej, ville lige høre om folk har gode erfaringer med disse dragter? Har kigget på en i rigtig fin brugt stand, modellen hedder Futura. Nogen som har erfaringer med denne model af Berik heldragt? For vil gerne have noget ordentligt, prisen er underordnet da jeg ikke ønsker blive ødelagt ved evt styrt osv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berik læderdragt
  • #1   1. okt 2018 Jeg har altid kørt i læderdragter/jakker fra Berik, og aldrig haft problemer med kvaliteten af nogen art. Dog skal det nævnes at læderet ikke er det blødeste (dette kan dog afhjælpes noget med efterbehandling)...

• #2   1. okt 2018 Hvorfor kigger du på brugte dragter når prisen er underordnet ??
    Når det ikke er økonomien der sætter begrænsningen så ville jeg vælge en specialsyet PSI-dragt i kænguru.

• #3   1. okt 2018 Har selv Berik læder + handsker, godtnok to delt men det er gevaldigt lækkert og kanon kvalitet

• #4   1. okt 2018 har nu min 3 berik dragt og det er fandenfløjtme kvalitet så køb du bare sådan en

• #6   1. okt 2018 Har haft en dragt, super kvalitets fornemmelse, men jeg vil ikke anbefale mærket over for andre, grundet jeg aner ikke hvordan kvaliteten er ifb. Med styrt. Det er meget få der har erfaring med diverse mærker ifb med styrt så gå blot efter et kendt mærke.

• #7   2. okt 2018 har intet imod at købe brugt så længe standen er iorden og det er et kvalitetsmærke. Er der andre mærker end berik som er meget sikre at køre i? for vil gerne have noget som beskytter mest muligt hvis uheldet skulle være ude

• #8   2. okt 2018 Bedst mulig beskyttelse er en special syet dragt af ordentlig fabrikat. med en airbag vest udenpå. et par Daytona støvler og knox handroid handsker. samt en hjelm som passer til din hovedform.....

• #9   3. okt 2018 den dragt bliver nok svær at fremskaffe, plus at man godt kan ændre kropsformen, så er det virkelig penge ud af vinduet. Skal have en bandit hjelm, men jeg ved dog ikke hvor godt sådan en beskytter, man kan få dem lavet i carbon, som er den hårdeste materiale der findes

• #10   3. okt 2018 Hvorfor skulle den dragt dog være svær at fremskaffe ??
    Vi er umådelig mange der ikke kører i andet.
    Det ene øjeblik vil du have bedst mulig sikkerhed uden tanke på økonomi. 2 dage senere er det selv samme penge ud af vinduet fordi du har tænkt dig at blive fed....

Er jeg den eneste der er lidt forviret ? smiley

• #11   3. okt 2018 har ikke tænkt mig at blive fed, men jeg træner rigtig meget så man bliver ikke ligefrem mindre ved skulderpartiet osv. Men købte en berik futura idag i størrelse 58, kan have sportsbukser under den osv og den sidder stadigvæk ikke super stramt på røven/ben, det kan dog ikke siges om brystpartiet, så man må håbe at det godt kan holde i noget tid

Kommentér på:
Berik læderdragt

Annonce