3 hurtige spørgsmål {{forumTopicSubject}}
1) Da jeg kørte i mørke igår, synes jeg alle modkørende bliver lavede et skin i mit visir. Som om der ligger en film på. Det kan beskrives lidt som om, at hele verden bliver en .jpeg billede i meget lav opløsning, som om lyset gør alting uskarpt. Jeg vasker normalt mit visir i sulfo og vand, og tørrer det af med brillerens efter daglig brug.
Skal jeg bruge noget skrappere.
2) På veje, som er lappede er der i hver vejbane ofte 2 spor i siden med ny asfalt og der originale i midten.
I tørvejr placerer jeg mig selvfølgelig ca 2/3 mod midten af vejen. Men i regnvejr, vil jeg egentlig helst køre hvor der er mindst glat. Spørgsmålet er derfor- Hvor skal jeg placere mig - i midten eller på de 2 sorte nye stykker asfalt? Læg iøvrigt mærke til den uhørte dårllige formulering.
3) Kom til at vise min kæreste den der ride2die side for en måneds tid siden fordi jeg synes, at det var rigtigt at hun kendte konsekvenserne af et styrt. Men det gav det bagslag, at hun nu når jeg er ude at køre er ved at bekymre sig selv gul og blå. Fandt først ud af det igår, da jeg gik hende lidt på klingen. Det er selvfølgelig meget rart at nogen bekymrer sig om en, men synes ikke at det er rart at en man holder af er nervøs pga. mig.
Hun har været ude at køre med mig, og ved godt at jeg er en tøsedrengs-morfar mht. til kørselsstil.
Nogen ideer til hvordan jeg får lettet hendes bekymringer?
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 566
Skal jeg bruge noget skrappere.
'SYREFRI GRUNDRENS
2) På veje, som er lappede er der i hver vejbane ofte 2 spor i siden med ny asfalt og der originale i midten.
I tørvejr placerer jeg mig selvfølgelig ca 2/3 mod midten af vejen. Men i regnvejr, vil jeg egentlig helst køre hvor der er mindst glat. Spørgsmålet er derfor- Hvor skal jeg placere mig - i midten eller på de 2 sorte nye stykker asfalt? Læg iøvrigt mærke til den uhørte dårllige formulering.
DEN NYE.. DER KAN VÆRE MERE VAND I DEN GAMLE..(FORDYBNING)
3) Kom til at vise min kæreste den der ride2die side for en måneds tid siden fordi jeg synes, at det var rigtigt at hun kendte konsekvenserne af et styrt. Men det gav det bagslag, at hun nu når jeg er ude at køre er ved at bekymre sig selv gul og blå. Fandt først ud af det igår, da jeg gik hende lidt på klingen. Det er selvfølgelig meget rart at nogen bekymrer sig om en, men synes ikke at det er rart at en man holder af er nervøs pga. mig.
Hun har været ude at køre med mig, og ved godt at jeg er en tøsedrengs-morfar mht. til kørselsstil.
Nogen ideer til hvordan jeg får lettet hendes bekymringer?
BAGSÆDETUR OG BAGSÆDE"TUR"
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
Personligt har jeg aldrig tænkt mig at vise min familie den side - tror det er at skyde sig selv i foden.
Hygge
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
2: Kig overfor
3: ja tag hende da med på en vildt kedelig kører tur hehe så er det slut med at bekymre sig.. !!
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Du må fortælle hende, at du kører pænt, men også at man lige så nemt kan lave sådan en side for billister, cyklister, forgængere, flypassagerer osv. osv der ikke har overlevet (Jeg tror ikke en tilsvarende side med cyklister, der har været indvolveret i en højresvings ulykke vil være særlig rar at se på).. Der er farer ved alt (næsten) i dag, så det nytter ikke noget at være bange, man skal bare have respekt..
Bare min mening...
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 301
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 301
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 239
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
2. kan jeg ikke huske
3. smid hende en tur bagpå mig så bekymrer sig aldrig mere om DIN kørsel ;D
aug 2004