{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje af MC
  • #1   13. maj 2005 du kan søge under mc udlejning ind på jubii. så kommer der 2 eller 3 mcforhandler der lejer mc ud. ps det er røv dyrt at leje en mc .her hjemme.
    mvh allan h

• #2   13. maj 2005 okay.. bittert.-.. hvilke cykel vil du anbefale man skal købe så førstegangs køber.. har tænkt på enten R6,honda cbr 600 eller en suzuki gsxr 600.. har cirka enten 70-100.000.. har du nogle bedre valg

• #3   13. maj 2005 Få styr på om du kan få drømmen forsikret inden du vælger.

• #4   13. maj 2005 Ja forsikringen skal du have styr på... men den kommer til at ligge i ca. samme klasse med de 3 cykler du nævner.

R6'eren er nok den hurtigste og stærkeste (flest hk) af de 3 cykler men formentlig også den dyreste.

hvis du køber en suzuki er der ingen tvivl om at du får mere for pengene end yamaha og honda... jeg har hørt flere der siger at en gsxr600 ikke er så sjov at køre langt på...

Jeg ville vælge honda cbr f3... mere stabil motorcykel får du ikke... den er godt nok ikke så stærk som r6'eren... den er bare fedest (efter min mening)

/Jan

• #5   13. maj 2005 Hmm du skal klart vælge en R6´er hvis du spørger mig!
    Den er os lidt dyrere, men så får du os hva du betaler for, en hurtigere og mere omdrejningsvillig cykel hvis man sammenligner de tre cykler!!

Mht til forsikring, glem alt om kasko, kør med ansvar ved GF for 2500 spir..

Jakob

• #6   13. maj 2005 til jakob.. hvor meget skulle du af med for din R6.. den er total fed.....

• #7   13. maj 2005 tak for alle jeres synspunkter,,.. lader til at jeg nok ender med at købe min egen først.. det er sgu overdrevet dyrt at leje.. bittert...

• #8   14. maj 2005 Michael T, mange tak da..
    Jamen jeg fik den rimelig billigt, da manden skulle bruge penge, og så har jeg jo omlakeret den osv, fået fælge poleret, nye wave skiver etc og div andet lir her og der.
    Hva motorcyklen står mig i, og den pris jeg er blevet budt for den, så tjener jeg da en lille skilling hvis den skulle sælges..
    Men regn ca med minimum 100 bananer for en årgang 99-00 i god stand...:-)

Jakob

Kommentér på:
leje af MC

Annonce