400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp!! cyklen sætter ud!! Hjælp!! cyklen sætter ud!!

Jeg har et stort probem...
Min kære cykel sætter ud.. Problemet er når den har fået luft i 4, 5 og 6 gear, specielt i 5 og 6, og jeg lige slipper gassen, og så giver gas igen, sætter den ud.. nok til at den falder en 5 - 10 km, og så kommer den igen. Det skete efter jeg har haft den til service, og har selvfølgelig været ude med den igen, og de har haft karburatorne af og renset dem, de har prøvet med sætter andre på, sat nyt luftfilter på, prøvet at sætte anden udstødning på, men nej.. den gør det staigvæk...
Sammen med det, så topper den allerede med ca 240- 245km, hvor før viste nålen 270..
De ved ikke hvad de ellers skal gøre.. Håber virkelig i kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! cyklen sætter ud!!
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   12. jun 2007 Så må de have den igen til de finder problemet da...

Brok dig!

• #3   12. jun 2007 jeg oplevede noget lignede på vej hjem til jylland i weekenden... jeg kørte med god fart og oplevede at den 2 gange satte ud og så kom igen... nøjagtig som hvis man tog dødmandsknappen og tænde den med det samme igen smiley
    Nogen der har en ide til hva det kan være?

• #4   12. jun 2007 hvis mekanikeren har lavet en fejl, og "ødelagt" cyklen så må han sku lave den igen uden beregning, man sender ikke en cykel til service for at få den smadret.

• #5   13. jun 2007 Har lige været ude med hende igen, og de siger at nu kan det kun være enten komprissionen eller en boksfejl.., men det undre mig, for det skulle de ikke have rodet ved... men håber sku de kan finde ud af det.. betaler sku ikke for service for og få den til og gå dårligere....

• #6   13. jun 2007 Det må være noget el. Tændrørs-hætter/-kabler, ECU stik der er rykket løst osv osv .... osv På den anden side det passer jo ikke med at det kun er i (4,) 5 og 6 gear. Men jeg ville nu alligevel få dem til at gå el-nettet igennem.

CB

Kommentér på:
Hjælp!! cyklen sætter ud!!

Annonce