{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Toldsyn - Vægt af MC {{forumTopicSubject}}

Har lige været til toldsyn.
Synsmanden (a+) sagde at han ikke skulle bruge nogen vejning af mc'en, så det kunne være en god ide hvis nogle skal ned og have toldsynet sin cykel, lige at spørge om i skal ha den vejet først, så i ikke bruger penge på en vejning uden at den skal bruges til noget, ligesom i mit tilfælde hvor jeg har smidt 240 ud af vinduet på en vejning som ikke skal bruges.

Go' dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toldsyn - Vægt af MC
  • #1   11. jun 2007 Jeg har fået toldsynet 3 MC'er og har aldrig haft brug for en vejning. 2 af gangene har begget været med en NT 650 Bros, og anden gang spurgte synsmanden efter en en vejeseddel, men fortalte at jeg ingen havde, da jeg ved mit foregående toldsyn af samme MC model ikke havde brug for det. Der kunne synsmanden nemlig finde vægten på sin computer...
    Han troede selvfølgelig ikke på mig, så jeg hev Haynes op af tasken og kiggede i den. Men den eneste NT650 der stod vægt ved, var Deuville modellen, så nu kører der en Bros rundt der har tager 60 kg på, pga. af doven synsmand...

• #2   11. jun 2007 Ah ok. jeg skulle bare have den forrige jeg fik toldsynet vejet. så troede det var standard, så var lige nede og smide 240 kr i havnen.
    Ville bare lige advare hvis ander skulle være i samme tvivl som jeg (var)

• #3   11. jun 2007 Ja det er ikke til at find eud af med de regler. Selv synspolkene kan komme i tvivl, og det samme med folk på motorkontoret.

• #4   11. jun 2007 rigtigt mange synsfolk , har A)enten ikke tiden til at rode rundt i reglerne
    B)så dovene de ikke gider løfte en finger for at beholde deres arbejde ...

Jesper det godt du finder dataene men hvorfor synsmanden ikke har været bekendt med modellen deauville er født med diverse tasker og bras der kun hænger i vejen
    at han ikke har gidet slå op på Hondas hjemmeside eller anden side med brugbare oplysninger er mig en gåde ???
    smiley

• #5   11. jun 2007 Kristian: Tjaeeee, han skulle bare se sig sur på mig. Der var ved avedøre, og var kørt direkte til porten hvor jeg skulle være, men han havdre ret travlt med en lastbil, så han sagde jeg bare skulle køre til port 1. Ham der var i den port havde ikke regnet med han skulle lave noget, så jeg afbrød ham lige i hans kaffepause. Det var alle småting han prøvede med mig. Bl.a. at skrive mig for ikke at have blinklys og spejle på den, selvom den var ældre end 1995...

Kommentér på:
Toldsyn - Vægt af MC

Annonce