{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med FJR1300 Yamaha
  • #1   18. sep 2018 Jeg har lige købt en ny og har derfor kun meget begrænset erfaring med cyklen. (140 km.)
    Ang. læ, så fandt jeg ud af, at vindskærmen i mit tilfælde skal op i højeste stilling for at give nok læ og mindst støj.
    Jeg kan garantere dig for den kan håndteres i sving. Se bare hvad Politiet kan udføre af kunster.
    Ofte er det føreren der ikke kan håndtere maskinen, når der ikke kan køres sving.
    PS: Jeg blev af forhandleren frarådet at køre en mat-blå. Får den skrammer, så kan de ikke poleres væk uden at lakken bliver blank.

• #2   18. sep 2018 hej matthias, tak for info.. helt enig i at man ikke skal kæbe den matte pga. sidser osv..
    er den støj fri i højeste position, og hvad er din højde..

• #3   18. sep 2018 Skal du have optimalt læ så er der kun RTeren der dur, men ud og prøv så er du ikke i tvivl

• #4   18. sep 2018 Jeg er 1,72.
    Støjfri er den ikke, men da jeg altid kører med hørepropper, giver det ikke nogen problemer.
    Jeg ved mange får monteret et højere kåbeglas. Det skulle hjælpe en del på støjen.

• #6   19. sep 2018 Når cyklen er mat, vil det være svært at fjerne ridser, fordi, hvis Man polerer noget der er mat, bliver det blankt. Og hvor fedt er det at have en mat motorcykel, men en stor blank plamage der hvor tudsen plejede at være smiley

• #7   19. sep 2018 Phantom Blue er mat. Den er efter min smag rigtig flot, men jeg fravalgte den netop fordi den er mat. Ikke fordi forhandleren lige havde den anden stående, for det havde han ikke.
    Jeg har købt Tech Graphite og den skaffede han hjem til mig.

• #9   21. sep 2018 Køb den hvis du vil have den, man kan bare ikke polere ridser væk smiley

• #11   21. sep 2018 A- modellen. Kan fint selv skifte gear. smiley

• #12   21. sep 2018 Så må det med i overvejelserne Thomas.. Men det er lidt surt at skulle fravælge den man helst vil have pga en teknikalitet smiley

• #14   23. sep 2018 Smag kan altid diskuteres, men for mig er den blå rigtig flot. smiley

Kommentér på:
erfaring med FJR1300 Yamaha

Annonce