Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første Fartbøde .
  • #1   11. maj 2005 smiley tillykke med det.
    altid noget den ikke var over 80kmt

- Jan

• #2   11. maj 2005 hehe tillykke... smiley

jeg er godt nok osse bange for at jeg komme til at spytte godt i statskassen lige på det område, selv om jeg bare har en knallert i forhold til jer andres cykler

• #3   11. maj 2005 Staten modtager snart et kontant vederlag fra mig, 2.500 for at køre 143 km/t på motor-stien og for ikke at holde bremse afstand på ca 23 meter 2 gange.
    som bonus får man for manglende afstand en betinget frakendelse i 3 år + orienterende teori og køreprøve.
    Så husk gutter, at holde afstand...

Jens-H

ps. heldigvis frafaldt de sigtelsen for at køre højre om en bil, puha

• #4   11. maj 2005 Jens-h...... Det lyder da noget vildt, ved du ikke hvad fartgrænsen på motorvejen er 110/130, hvis man ikke kan holde sig til grænsen skal man sku have nosser nok, til at køre fra dem...... smiley

Hilsen Simon

• Morten G
    Morten G Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 13
    #5   11. maj 2005 Er den goden ende din kæreste så tilykke med den og så bøden

• #6   11. maj 2005 til simon c:
    det var en civil panser med video, han havde ligget bagved som om han gerne ville overhale. Så på et tidspunkt trækker jeg ind bag en bil for at lade ham komme forbi, jeg kigger ind af vinduet for at se hvad det var for en idiot der lå der....
    og vupti, slikkepinden var i ruden....
    Det hele skete en mandag morgen kl 0650, herlig start på ugen. og jeg kan kun citerer Garfield: " jeg hader mandage...." =o)

jens-h

• #7   11. maj 2005 til morten G:
    tak for lykønskningen *GG*
    jeg har ikke fået monteret bagenden endnu (vil trække den så lang tid som muligt), for det er nu bedst med single-seat.

jens-h

• #8   11. maj 2005 det er dejligt jeg ikke er gammel nok til at køre på vejen.. jeg må nojes med at køre på bane!
    men der er ingen fartbøder smiley

• #9   11. maj 2005 Hej Jens
    Kan du ikke uddybe det med bremseafstanden lidt? Hvad var det for en situation?

Mvh
    Martin

• #10   11. maj 2005 til martin G:
    jeg kommer kørende i overhalingsbanen på motorvejen og kvinden i bilen foran vil ikke trække til højre selvom der er masser af plads, så jeg lægger an til overhaling, hvis hun skulle få lyst til at flytte sig og jeg blinker med lyset.
    iflg. policen skal der være 1,5-2 sekunder mellem forankørende og mig, men jeg havde kun 0,8 sekunder (?!) iflg. deres video opmålinger.
    Panseren oplyste mig om, det svarede til 23-25 meter der skal være mellem køretøjerne på motorvejen.

håber det var svar nok.

mvh jens-h

• #11   11. maj 2005 Jeg fik også lige en advarsel idag på vej hjem fra arbejde....

Jeg overhælede en bil med ca. 125-130 på motorvejen og så kom der desværre en æggeskal og viftede mig ind. Han påstod at jeg havde kørt mindst 130 men det nægtede jeg, så jeg slap med en advarsel - puha!!!!

Jeg indrømmede over for ham, at jeg havde kørt for stærkt, men det var max 130 og ikke over som han sagde....

• #12   11. maj 2005 Jens: Det er lidt mere klart nu:-) Men bittert for dig. Nu har du så 3 år hvor du ikke må lave nogen fejl, hverken på kværn eller i det civile, er det korrekt?
    Peter: Det lyder til man skal passe på i disse dage, der er sgu en del der er blevet stoppet. Jeg er nu mest nervøs for om de vil acceptere den larm mine potter laver... smiley

Mvh
    Martin

• #13   11. maj 2005 Torben, det mistede du ikke kortet på??? smiley

Martin

• #14   11. maj 2005 Pas på i Vordingborg og omegn "Nykøbing Falster og Nakskov" til dem der køre der.. !!! De er hardcore i øjeblikket!

• #15   12. maj 2005 Martin G: Jeg kørte med øre propper, og han spurgte mig om den larmede så meget, så jeg var nød til at køre med dem ;o)
    Jep....jeg tror at politiet snart skal holde sommerfest, så de mangler nogle penge i kassen...;o)

• #16   12. maj 2005 til martin g:
    man må ikke lave forseelser, der er til betinget frakendelse, dvs. man må f.eks. godt få "almindelige" fartbøder ;o)

til peter K:
    Det virker som om panserbasserne vil have en meget stor sommerfest, måske får de også råd til julefrokosten også.

Nogle af pengene må da også gå statskassen, de må da snart have så mange så de kan sætte afgifterne ned...

• #17   12. maj 2005 Jens-H: Tja.....hvis bare det var så vel, men så heldige tror jeg desværre ikke vi er :o(

Så vil staten sikkert hellere have at der kører gamle, farlige og mere forurende biler og mc'ere rundt end at sænke afgiften.....

• #18   12. maj 2005 peter k:
    jeg fatter det ikke... de går så meget op i miljøet, men vil ikke give til nedsættelse af afgiften? det kunne jo være det ville hjælpe på smoggen og ligende i byerne, hvis bil-/mc-parken blev fornyet.
    Men udsigterne er lange lige nu....

• #19   12. maj 2005 Ha, min bøde fra i sommers løb op i 20.500 kr. Stik den

• #20   12. maj 2005 christian b:
    hvordan bar du dig ad med få jackpotten??? ;o)

Kommentér på:
Første Fartbøde .

Annonce