209 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Suzuki GSX-R K3/K4 spørgsmål Suzuki GSX-R K3/K4 spørgsmål

Jeg har besluttet mig for at anskaffe denne MC og har kigget lidt rundt på priserne osv. Kan se at en helt ny Suzuki GSX-R600K7 koster 144.995,- så burde de ældre modeller vel være en del billigere right? Men når jeg kigger rundt på DBA osv koster de standard 120k-130k, kan det passe der så lidt prisforskel på en ny og en mc der er 4-5 år gammel?

anyways.. Vil selvfølgelig gerne have det så billigt så muligt men hvis der ikke er så mange penge at spare så kan jeg vel lige så godt anskaffe mig en ny. Kunne godt lige tænke mig at se hvad folk siger da det undre mig en del

en tredje ting jeg tænkte på var også om det vil kunne betale sig at finde sådan en satan i tyskland eller noget og hvad fordelene ville være.

cheers smiley
- blah

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSX-R K3/K4 spørgsmål
  • #1   8. jun 2007 K6 kostede fra ny ca. 180 kg. K5 det samme og K4 kostede fra ny 170.000.
    Derfor er brugtpriserne så høje.
    Ganske rigtigt koster en helt ny kun 145000. det skyldes at der køres "tilbud" på dem og de er nedsat med ca 30.000 så ja det kan faktisk bedere betale sig at købe en helt ny.
    -har i øvrigt en kolega der lige har købt en ny 750 og det er sgu en lækker maskine

• #2   8. jun 2007 ahh ok.. well har lige så et andet spørgsmål, hvor lang tid holder det her tilbud? hvis det så er et tilbud stiger de vel i værdi alle sammen når de kommer til at koste 30k mere. Kan faktisk bedre lide udseendet på k3/k4'eren men der er stor økonomisk forskel er det nok en bedre idé at købe en ny hvis de alligevel kommer til at koste mere. Så det er ikke en fast pris de der 145k og kommer til at blive ændret efter en periode right?

• #3   8. jun 2007 ja sådan har jeg forstået det, men du må ikke hænge mig op på det. Ved ikke hvorlænge tilbudet gælder

• #4   8. jun 2007 okay :S det pænt forvirrende men havde tænkt mig at købe om 1-2 måneder først og har ikke helt lyst til at smide 180k. Hvad muligheder har jeg så? Er det bare at købe en ældre og så tænke fuck om jeg mister lidt på det eller lede efter en k5/k6/k7 til den tid indtil jeg finder en til den rigtige pris 120-150k?

Kommentér på:
Suzuki GSX-R K3/K4 spørgsmål

Annonce