{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket fragt firma bruger Mandp i DK
  • Stefan N
    Stefan N Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #1   7. jun 2007 mon ikke det er ups ?

• #2   7. jun 2007 Det jeg har fået derovre fra har været med Post Danmark...

• #4   7. jun 2007 Tak for jeres svar, selv om jeg ikke blev meget klogere smiley

Sagen er at jeg har bestilt nogle dæk plus lidt dele hos dem forrige onsdag, og på trods af at jeg ringede til dem <b>inden</b> jeg bestilte over nettet, for at sikre mig hurtig levering og at delene var på lager, så har de først afsendt varende i tirsdags. Dvs. de var næsten en uge om at ekspedere ordren... :-S
    Jeg fik så at vide, da jeg ringede til dem, at varene ville være hos mig i dag.. De er sjovt nok ikke kommet... Grrr...

Den ellers rare dame jeg har talt med hos dem, vidste desværre ikke lige hvilket dansk fragt firma de brugte, men lovede at finde ud af det og ringe tilbage.. Det har de så heller ikke gjort...
    Det lykkedes hende dog at finde et tracking nummer, det er bare svært at bruge det til ret meget, når jeg ikke ved hvem jeg skal tracke hos... smiley

For at gøre sagen endnu mere latterlig, så <b>skal</b> jeg bruge dækkene i morgen, da der er bestilt tid på værksted til i morgen eftermiddag, for at få det skiftet, og tirsdag morgen rejser jeg til Le mans, og der skulle der altså helst være nyt dæk på inden... Og her gik man og troede man var i god tid, når man bestilte 1½ uge før man skulle bruge det.. smiley

Prøv at gæt om jeg handler der en anden gang.....

• #5   7. jun 2007 Mener også at jeg begge de gange jeg har bestilt er blevet leveret af gls

Kommentér på:
Hvilket fragt firma bruger Mandp i DK

Annonce