{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp. {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer nu(for gud ved hvilken gang) at sælge 500'eren, og anskaffe mig noget andet. Jeg har, som nogle herinde ved, kigge lidt rundt omkring det sidste stykke tid.
Jeg har bl.a. overvejet en sv650'er, men gik lidt fra det igen. Nu er jeg så ved at være godt klar på at skifte igen, og jeg har selvfølgelig kigget på sv'eren igen, men er også blevet lidt hooked på en gsxf. Jeg har prøvet en et par gange, og synes faktisk den er ret fed at køre på. Ellers har jeg også overvejet en fzr600, men den bliver nok lidt dyr i forsikring.
Hvad har I af bud? Det skal være til at forsikre, så det går ikke, hvis jeg fx finder en billig gsxr600, da jeg højest sansynlig skal give en halv bondegård for at forsikre den.
Jeg har mellem 60 og 70.000 kr at bruge. Måske lidt mere, hvis det er et godt tilbud.
Tak for hjælpen
Mvh
Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp.
  • #1   20. maj 2004 Hej Martin .......

? SV650 vs Gsxf600 ??

Helt klart SV650, fordi: Gsxf er en temmelig gammeldags stålrørs konstruktion hvor den gennem tiden blot er blevet faceliftet et par gange. Stelgeometrien er heller ikke "up to date" mht køreegenskaberne. Motoren er heller ikke kendt for den bedste holdbarhed i længden (som er luftkølet).

Som Jannik skriver har SV langt bedre Sving/køreegenskaber, den er lettere, har alustel, ny let motor. Og hvis du er til noget med fuldkåbe, så findes der flere forskellige muligheder, ikke kun fra Suki.

OG SÅ HAR DEN JO LYDEN (med den rigtige potte)

Bo

• #2   20. maj 2004 Valget behøver ikke stå mellem de to, jeg er åbent for lidt af hvert, dvs. andre mærker.
    Problemet er jo nok, at det er svært at finde en sv´er, til under 70.000 kr.
    Hilsner
    Martin

• #3   20. maj 2004 Hvis valget kun stod mellem SV'eren og GSXF'eren ville jeg også vælge SV'eren.
    Men har du overvejet den Koreanske Hyosung GT 650 Comet. Hyosung lavede, som jeg har hørt det, SV'er på lisens, og er nu begynt at lave deres egen. Den har oven i købet ca. 10HK mere en SV'eren - og så koster den vist omkring 77kkr - fra ny!!! Den eneste væsentlige forskel på GT 650'erne og SV650'eren er, igen som jeg har hørt det, at GT'eren er med stålramme. Jeg tror at det er et rigtigt godt køb.
    Jeg har en kami der tester for Bike og Den Blå Avis. Han har prøvet Kawa's nye Z750, og er helt vild med den. Så vild at han siger, at det ville være den han købte, hvis han skulle have ny cykel. Den koster koster godt nok 115kkr. Man så får du jo også en ny cykel. Måske vær at overveje i disse tider med lav rente smiley
    Held og lykke med det.

• #4   20. maj 2004 Fandt lige dette link. Der er både GT650 og Z750 testet.
    http://mc-basen.dba.dk/asp/artikler/main.asp?SekItem=292&NyhedskategoriId=292

Ellers er der jo også en ældre Fireblade (min) den fås for den ultra lave pris af kun 79kkr.
    CB

• #5   20. maj 2004 Hej CB
    Jeg har faktisk prøvet både Z750 og Z1000, og selv om jeg da helt klart synes de kører virkelig godt, så er naked streetbikes ikke noget for mig. Det blæser simpelthen for meget;-)
    Jeg har ikke haft mulighed for at prøve en Hyosung endnu, men en del af mine kammier har, og de gav den ikke topkarakterer, selvom jeg ikke tvivler på det er en fin mc. Jeg vil bare gerne have en mc, som har været på banen i nogle år og testet, eller i det mindste er fra et firma jeg kender. Jeg tror ikke jeg ville have nosser til at købe hyosung.
    Din mc er sgu for lækker, og helt klart en cykel der kan interessere mig, men jeg ved sgu ikke om jeg kan styre sådan en børge, eller om min forsikring giver mig en skalle, når jeg fortæller jeg har købt en fireblade:-)

• #6   20. maj 2004 Hej CB
    Jeg har faktisk prøvet både Z750 og Z1000, og selv om jeg da helt klart synes de kører virkelig godt, så er naked streetbikes ikke noget for mig. Det blæser simpelthen for meget;-)
    Jeg har ikke haft mulighed for at prøve en Hyosung endnu, men en del af mine kammier har, og de gav den ikke topkarakterer, selvom jeg ikke tvivler på det er en fin mc. Jeg vil bare gerne have en mc, som har været på banen i nogle år og testet, eller i det mindste er fra et firma jeg kender. Jeg tror ikke jeg ville have nosser til at købe hyosung.
    Din mc er sgu for lækker, og helt klart en cykel der kan interessere mig, men jeg ved sgu ikke om jeg kan styre sådan en børge, eller om min forsikring giver mig en skalle, når jeg fortæller jeg har købt en fireblade:-)

• #7   20. maj 2004 Fandt lige dette link. Der er både GT650 og Z750 testet.
    http://mc-basen.dba.dk/asp/artikler/main.asp?SekItem=292&NyhedskategoriId=292

Ellers er der jo også en ældre Fireblade (min) den fås for den ultra lave pris af kun 79kkr.
    CB

• #8   21. maj 2004 Ja, det er efterhånden for meget med de gentagelser ... :-))

• #9   21. maj 2004 Ja, det er efterhånden for meget med de gentagelser ... :-))

• #10   21. maj 2004 Undskyld - undskyld - undskyld - undskyld

• #11   21. maj 2004 Undskyld - undskyld - undskyld - undskyld

Kommentér på:
Lidt hjælp.

Annonce