425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Så skete det..billeder Så skete det..billeder

Et år efter jeg anskaffede mig min mc, har jeg endelig fået taget lidt flere billeder. Lad det være sagt med det samme, jeg er ikke nogen superfotograf, men her er i hvert fald lidt, imens jeg får nosset mig sammen til at lave noget ved den.
Jeg vil, som mange andre, også hellere have en kommentar end en karakter.
Hygge

>>>Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det..billeder
  • #1   9. maj 2005 AAAAAAARRGHHHH !!!

Du skulle ikke tage ny billeder , men købe en ny bike !!! :-))

Nå ja, spøg til side.. Hvad er det du skrivert med "Fusker custom mc" ?? Er det Fisker ??

Lad os høre....

Bo

• #2   9. maj 2005 smiley Jeg har jo altid planer om at købe en anden, men det bliver sgu aldrig til noget, sådan er vi jyder du ved.....Desuden er det ofte den kære forsikring som spænder ben for mine drømme/planer, desværre.
    Det er IKKE Fisker-mc jeg taler om. Jeg har købt min mc ved custum mc i Bork. Det er en englænder som lever af at hente mc'er fra england til dk, og så sælge dem. Han er egentlig flink nok når man besøger ham, men bare en krejler. Da jeg prøvekørte min mc, syntes jeg kardanen larmede lidt, men ikke meget, men jeg spurgte ham efter om det var normalt(da jeg aldrig havde kørt en kardan-mc før), hvortil han svarede at det var helt normalt. Efterhånden som sidste sommer skred frem, blev det minimale larm mere og mere og jeg fik den undersøgt af en forhandler i Århus, som gav kardanen en dødsdom. Den var helt smadret, ja faktisk havde han aldrig hørt en kardan da lød så dårligt. Jeg prøvede derefter at kontakte sælger, igennem tlf. og mail, men han svarede aldrig tilbage. Reperation af kardan kom til at koste mig 6600 kr, det er lige blevet ordnet.
    Ligeledes har jeg skrevet til ham flere gange, for at høre hvornår den "bellypan", som hører til supermagnaen, kommer hjem, for den skulle han nemlig skaffe til mig(det var med i prisen), men her har jeg heller intet hørt, selvom jeg har kontaktet ham flere gange. Det sidste jeg hørte var, at den var på vej hjem fra england, men jeg har efterhånden mistet al tro på at den nogensinde kommer hjem. Jeg har ingen respekt for den butik eller det sted han driver.
    Jeg skulle selvfølgelig have haft en ekspert med, men siden han driver en forretning, troede jeg jeg kunne stole på ham. Det ku jeg så åbenbart ikke.
    Det har været et smådyrt bekendtskab at købe en importeret cykel, og der mangler stadigvæk MEGET på den, før den er nogenlunde pæn og acceptabel, efter min mening. Det kommer forhåbentlig hen ad vejen.

Mvh
    Martin

• #3   9. maj 2005 Hmmm, kedelig fyr og kedelig lyd

Jeg har rent tilfældigvis lige været ude og prøvekøre en cruiser med kardan. Og der var ikke en lyd at høre (ok den var temmelig ny)

Bo

• #4   9. maj 2005 Nej, min spinner også godt nu, pro-bike ved hvad de arbejder med. Aldrig har jeg set et værksted hvor der er så rent og pænt og styr på tingene, det er en fornøjelse!
    Der er dog kommet noget nyt larm, men det kommer heldigvis ikke fra kardanen, men fra potterne:-)

Martin

• #5   9. maj 2005 He he, se den lyd kan vi bikere jo ikke få nok af.........:-)

• #6   9. maj 2005 smiley
    Men det kan panzerbasserne nok.....

Kommentér på:
Så skete det..billeder

Annonce