{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

jens kr. n
jens kr. n
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Køb af Ducati. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg overvejer at købe en Ducati 750 sport. Jeg har lige fået kortet, og er i tvivl om det er den rigtige at starte med. Jeg har hørt at man skal skrue en del på ducatien og da jeg bor i aalborg skal jeg vist til randers for at få få lavet de forskellige check, Er der nogen der har erfaring med noget at dette, vil jeg meget gerne høre fra dem.

Mvh. JEns

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Ducati.
  • #2   4. jun 2007 En Ducatti er bestemt en fin cykel, men det er godt nok ikke en, jeg vil anbefale at starte ud med, i forhold til et nyt kørekort !!!

Hmmmmm.......og så er jeg da ked af, at erfare, at alle dem jeg kender lige har fået en mandagscykel fra Ducatti !!
    :O/

• #3   4. jun 2007 Marius - jeg er enig - der er rigtig mange mandagscykler smiley ... jeg fik oss en mandags cykel da jeg købte en M1000 for et par år siden ;-(

Dog vil jeg sige at de laver de fedeste og ondeste maskiner der findes... sådan er det bare... Så jeg forstår også godt din fascination smiley

Ville jeg købe Duc igen? ikke lige nu, men måske en skønne dag... jeg er jo stadig forelsket smiley

• #4   4. jun 2007 Enig med Hekto. Drømmer man om en Ducati, skal man også prøve. Alle kan være uheldige, men det gælder vel hos alle mærker. Jeg er selv godt tilfreds med min cykel. Jeg har min 5. Ducati nu, og jo - én af dem havde jeg da lidt problemer med, men det blev lavet, og så var den klaret. Hvis man vil, så vil man - ellers lad da være... (og hvem siger at man absolut skal have sådan en, bare fordi navnet har stået indprentet i baghovedet fra før man måtte køre på knallert...) :-)) Det er din beslutning. Men jeg har haft andre mærker (japanske) efter mine første Duc'er, og hver gang jeg prøver noget andet i samme prisklasse, bliver jeg skuffet over køreegenskaberne. MEN MEN - smag og behag!!

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #6   4. jun 2007 Ducati'er er grimme og går hele tiden i stykker! (er slet ikke bitter fordi jeg ikke selv har råd til en ducati he he)

• #7   4. jun 2007 Har sådan en og er lykkelig for at eje den som min anden cykel i rækken. Der er lange serviceintervaller. Og som Strada og Hekto skriver er den godmodig at køre på, man lærer en masse om gode køreegenskaber og teknikken er til at gennemskue.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#8   4. jun 2007 Ralfi: Rigtig lækker bike, har selv overvejet om det skal være sådan en næste gang. Hvad har du måttet bløde for den?

• #9   4. jun 2007 Peter N: Jeg var vist heldig. Jeg købte den privat med 9000 km på klokværket for 82 kkr. Det er nu et par år siden.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#10   4. jun 2007 Ralfi: Det lyder godt nok somom du har lavet en god handel! Håber jeg kan være lige så heldig når jeg en dag skal skifte. Tak for infoen!

• #11   4. jun 2007 Its not if you can afford it, its more can you afford to run it, the servicing costs are high, and regrdless of milage you still need to change the belts every two years.

Peter N i have had 4 ducatis, and presently have 2 and never had one break down on me yet.

• #12   4. jun 2007 Hej Jens -

Jeg har, efter at have konsulteret MCG-folket, netop valgt samme begynder-cykel: En 750SS ... Den er på vej fra Tyskland i dette øjeblik ...

Mine erfaringer med maskinen er derfor forsvindende, men det MÅTTE bare være den: Drømmer man om en Ducati, så tvivler jeg på at man bliver lykkelig med andet, før man i det mindste har prøvet (hvilket iøvrigt efter al sandsynlighed også gør sig gældende for et hvilket som helst mærke, man kunne forelske sig i).

... jeg kan naturligvis dårligt trække vejret for spænding ...

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#13   4. jun 2007 paul p: Yes I also have the impression that Ducati's are quit reliable, guess the same as most other brands, but that the service costs are a bit higher. However, had I had the money I would propably also drive Ducati...hopefully sometime in the not too distant future he he...
    Oh jah...nice bike you got there, it simply doesn't get much better than that! Cheers

• jens kr. n
    jens kr. n Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #15   7. jun 2007 køber klart en på mandag.

ER det nogle ducati værksteder omkring aalborg?

Og melder mig klart ind i klubben...

• #16   7. jun 2007 Ducati-værksteder omkring Aalborg?? Næh ikke umiddelbart nogen, jeg vil sætte min lid til... Men jeg kender dog et par stykker, der ved noget om dem... smiley Bo Madsen i Hammel er den forhandler der ved mest om ældre Ducati-modeller - Lars MC er vist også god til de Indsprøjtede modeller...

Kommentér på:
Køb af Ducati.

Annonce