{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Punkteret... :( {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg fanme punkteret, det er så første gang det er sket for mig på mc, så når jeg nu skal afmontere hjulet er der noget jeg skal være xtra opmærksom på, eller er det bare og skrue de der kæde justere i bund rykke "akslen" ud og skubbe hjulet frem så det kan komme af uden at skille kæden ad...????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Punkteret... :(
  • #1   8. maj 2005 Det er bare så trist når det sker. Jeg havde ingen problemer med at få baghjulet af. Bare sørg for at sikre dig at du får bremsekalibren helt af inden du begynder at hive i hjulet..... Jeg kom til at ridse lakken af fælgen nogle steder da jeg var for doven i starten:-(
    Sørg for at komme på hjul igen hutigst muligt;-)

• #2   8. maj 2005 Tak for hjælpen, jeg afmontere det i morgem og smider det til lapning hvis det da kan lade sig gøre, håber fanme ikke det er et nyt dæk der skal til, har jeg sku ikke lige råd til.....

• #3   8. maj 2005 plejer man ikke at sige at men ikke lapper mc dæk ? ...

- Jan

• #4   8. maj 2005 Jan, det har jeg også hørt. Det skulle dog ikke være noget problem at lappe - men har hørt det er træls at køre med efterfølgende.

Men det kan Peter forhåbentlig fortælle os nærmere om, hvis han prøver det smiley (Krydser fingre for dig)

• #5   9. maj 2005 Det kunne ikke lappes der var et hul lige i midten af dækket smiley så jeg fik mig et Michelin Pilot Sport 170/60 ZR17 sat på til 1000,- incl. montering ( ved ikke om det er billigt eller dyrt), ikke lige penge jeg havde regnet med og skulle bruge lige nu, men man skal jo have sin MC klar til hvis vejret byder det smiley

Kommentér på:
Punkteret... :(

Annonce