{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.363 visninger | Oprettet:

Begynder "chopper". {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fået til opgave at finde en motorcykel i chopper stil, til min far. Jeg ved at han godt kan li' den der blev kørt på i terminator 2 eller også var det 3, men tror lige til at starte med at han må sigte lidt under en hd;) kiggede først på en honda xc 500c, men den var alligevel for mærkelig at sidde på, men har nu fundet fram til honda shadow 600 modellen, som han syntes er tigtig fed.
Men skriver for at spørge om der er nogen som kender nogle ligende modeller, for ved selv kun noget om cykler hvor man sidder foroverbøjet på:)
Overskriften er lidt misvisende, for det er jo ikke en disideret chopper som han leder efter, men man må alligevel godt ligge lidt længere ned, end på en virago.

Mvh. Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder "chopper".
  • #1   2. jun 2007 vt 600 er rigtig fed. og der er mange ting til den. den har "kun" 40 heste men levere dem ret godt. og de kan få en ret fed lyd så let som ingenting næsten. de er flotte og pålidelige, dog har egerne en tendens til lidt hurtigt at blive lidt kedelige.... dette kan (og skal) pudses op. hvis du vil vide mere så skriv

  • #2   2. jun 2007 Hvad med en Intruder? Den nye model er også ret fin..

  • #4   2. jun 2007 jeg kører ret tit 2 på min... og det er intet problem... men jeg ville da meget gerne have 10 hk mere. jeg vil sige at til prisen (50000-65000) får du ikke en chopper der er lige så god som en vt 600... ellers skulle det i hvert fald være en af de gamle intrudere...

  • #5   2. jun 2007 Der er en her på MCG, der står og skal sælge en underskøn og eventyrlig velholdt Kawasaki EN 500. En cykel i cruiser stil, men med ganske pæn go i og let sportslige køreegenskaber

    Er du interesseret, så send en privat besked.


  • #7   2. jun 2007 chris.... helt enig... kæde til choppere hører sig ikke til... det skal være tandrems træk... men det er jo desværre ikke mig der bestemmer hvordan de skal laves...

  • #8   2. jun 2007 hvad med en Triumph twin 500cc, med stivstel, er oss een cykel man kan sætte sit eget præg på!


  • #9   2. jun 2007 Jeg har lige købt en Suzuki VZ 800 Marauder og det er altså en lækker maskine at køre på. Var ude og prøve Honda super magna, suzuki intruder, Kawasaki VN 800 og Yamaha Dragstar men endte med en Marauder.

    Super Magnaen rykker bare røv - den er fed, men også meget gammel og kan derfor være svær at komme af med igen.

    Intruderen var også rigtig god, passede mig bare ikke rigtig.

    Kawasakien var vildt kedelig at køre på.

    Dragstar er helt klart et godt valg og en god maskine, men den mangler lige det sidste i mine øjne.

    VS 800 - bare en fed maskine der trækker godt og passer mig personligt rigtig godt. VZ 800 er lidt mindre gejlet end dragstar f.eks. og det passer mig fint.

    Bare lidt om mine erfaringer. Lad ham evt. prøve en dragstar hvis han vil have en chopper. Den er liret og kører rigtig godt.


Kommentér på:
Begynder "chopper".

Annonce